اخبار کوتاه انتظامی استان کرمانشاه
توقیف خودرو با بیش از ۳۵ میلیون ریال خلافی در پاوه، کشف خودرو قاچاق در شهرستان روانسر و انهدام باند سارقان احشام در کنگاور مهمترین اخبار انتظامی استان کرمانشاه است.
کد خبر: ۲۹۳۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 10 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازتسنیم از کرمانشاه، فرمانده انتظامی شهرستان پاوه از توقیف خودروی سواری پژو با بیش از 30 میلیون ریال خلافی در شهرستان پاوه خبر داد.
سرهنگ حمیدرضا ملکی گفت: در راستای اجرای ارتقای امنیت اجتماعی طرح برخورد با وسایل نقلیه فاقد پلاک و پلاک مخدوش در تمامی رده‌های انتظامی به مرحله اجرا درآمد.
وی افزود: در جریان اجرای این طرح مأموران ایستگاه بازرسی شمشیر حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پژو سواری مظنون و پس از توقف خودرو از راننده آن درخواست مدارک مالکیت و هویتی را کردند اما راننده هیچگونه مدارکی را ارائه نکرد.
ملکی گفت: پس از عدم ارائه مدارک گمان مأموران ایستگاه شمشیر بیشتر شده و طی استعلام انجام شده مشخص شد خودرو دارای خلافی به میزان 35 میلیون ریال است.
فرمانده انتظامی شهرستان پاوه با اشاره به اینکه راننده خاطی دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی به تناسب برای توسعه و تعمیق نظم و امنیت در سطح حوزه استحفاظی با استفاده از ابزارهای قانونی به مرحله اجرا درمی‌آید.
کشف خودرو قاچاق در شهرستان روانسرفرمانده انتظامی شهرستان روانسر از کشف یک دستگاه خودرو لندکروز قاچاق در شهرستان روانسر خبر داد.
سرهنگ عزیز الهیاری اظهار گفت: به دنبال کسب اخباری مبنی بر ورود خودرو لندکروز به صورت قاچاق از مرزهای غربی و انتقال آن به یکی از روستاهای سطح شهرستان تلاش جهت شناسایی عاملان و توقیف خودرو در دستور کار قرار گرفت.وی افزود: با اجرای یک عملیات برنامه‌ریزی شده پس از هماهنگی لازم با مقام قضائی در محل حضور خودرو در یکی از روستاهای نزدیک به شهرستان علاوه بر توقیف خودرو یک نفر متهم نیز در این راستا دستگیر شده و با بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان و شواهد موجود خودرو قاچاق که به پارکینگ دلالت و پرونده به همراه متهم راوانه دادسرا شد.
فرمانده انتظامی شهرستان روانسر از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز از جمله قاچاق و توزیع کالاهای ممنوعه توسط افراد فرصت طلب و سودجو، موضوع را از طریق سامانه تلفنی فوریت‌های پلیسی 110 به اطلاع پلیس رسانده تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی مناسب انجام شود.
انهدام باند سارقان احشام در کنگاور
فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از متلاشی شدن باند سارقان احشام و کشف 25 راس دام مسروقه در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حسین براری گفت: در پی کسب اخبار و اطلاعاتی مبنی بر قصد تردد چند نفر سارق حرفه‌ای احشام در قالب باند از حوزه سرزمینی شهرستان کنگاور موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: مأموران انتظامی کنگاور با کنترل کامل محورهای مواصلاتی موفق شدند اعضای این باند پنج نفره را با یک  دستگاه خودرو تویوتا و یک دستگاه خودرو زانتیا شناسایی کنند که متهمان با دیدن حضور پلیس خوروها را رها کرده و با استفاده از تاریکی شب متواری شدند.
براری عنوان کرد: از خودروی سارقان تعداد 25 راس احشام که از استان‌های مرکزی کشور سرقت کرده بودند، کشف شد، تلاش پلیس نیز برای شناسایی و دستگیری متهمان کماکان ادامه دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور بیان کرد: یکی از خودروهای توقیف شده این باند، از استان البرز به سرقت رفته است
وی هدف از اجرای این طرح‌ها را افزایش احساس آسایش و امنیت شهروندان و رضایتمندی مسئولان شهرستان از پلیس عنوان کرد و از شهروندان خواست که با پلیس همکاری کنند و در صورت مشاهده هرگونه جرمی سریعا با تلفن 110 تماس بگیرند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار