هم اکنون واحدهایی از گروه النجباء متشکل از داوطلبان نظامی شیعه عراقی در مناطقی از سوریه در حال جنگ با گروه های مسلح و تروریستی هستند.
کد خبر: ۲۹۲۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰ 06 September 2016
 عکس هایی از حضور سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در شهر حلب سوریه منتشر شده است.

به گزارش عصرایران، براساس متن منتشر شده در کانال تلگرامی گروه عراقی النجبا، سردار سلیمانی ساعتی پیش در جمع اعضای نظامی نُجَباء در حلب سوریه حاضر شد.

در حال حاضر حلب سوریه محل شدیدترین درگیری های نظامی میان ارتش و نیروهای همپیمان از یک سو و گروه های مسلح از سوی دیگر است.
 
در این خبر آمده است: فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به عنوان نمایده رسمی مستشاری ایران به عراق و سوریه سفر می‌کند؛ ساعتی پیش با حضور در منطقه عملیاتی حومه جنوبی "حلب" سوریه، از مواضع تحت اشراف رزمندگان مقاومت اسلامی نُجَباء بازدید کرد."

این گزارش اضافه می کند: "سردار سلیمانی در این سرکشی عملیاتی، از نزدیک در جریان اقدامات کنونی و نقشه‌های عملیاتی آتی قرار گرفت.  وی همچنین نقاط راهبردی کمربند محاصره‌ای تروریست‌های تکفیری در حلب را بررسی و نکاتی را به فرماندهان میدانی مقاومت اسلامی نُجَباء متذکر شد."

هم اکنون واحدهایی از گروه النجباء متشکل از داوطلبان نظامی شیعه و سنی عراقی، لبنانی، پاکستانی و سوری در مناطقی از سوریه در حال جنگ با گروه های مسلح و تروریستی هستند.
 
تعدادی از واحدهای نظامی گروه النجبا هم اکنون در عراق نیز در حال جنگ با داعش هستند. این گروه نظامی به تسلیحات سبک و متوسط مسلح است.

اکرم الکعبی روحانی شیعه عراقی هم اکنون رهبری این گروه را برعهده دارد. دفتر مرکزی این گروه در عراق و سوریه قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار