رئیس سازمان شهروندی جهانی گفت: سال آینده شهر کابل میزبان برگزاری اجلاس جهانی شهرداران جاده ابریشم خواهد بود.
کد خبر: ۲۹۱۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸ 05 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری شبستان از قزوین، یون هونگ کواک بعداز ظهر امروز (14 شهریور) در مراسم پایانی دومین روز یازدهمین اجلاس جهانی شهرداران جاده ابریشم که در شبستان امیرالمومنین مسجدالنبی قزوین برگزار شد، بیان کرد: از شهردار پرتلاش و دست اندرکاران برگزاری این اجلاس بسیار تشکر می کنم.

 

وی ادامه داد: افتخار می کنیم به شهروندانی مانند شما و باید از شما تشکر کرد و در برگزاری این اجلاس به همه جزئیات توجه کرده و توانستید این اجلاس را به خوبی برگزار کنید و از این بابت خوشحال هستیم.

 

رئیس سازمان شهروند یجهانی اضافه کرد: قزوین اکنون در نقشه دنیا مطرح است و شهر قزوین امید و آرزو را برای بشریت خلق کرد و مایل هستم تشکر خود را به زبان های مختلف بازگو کنیم.

 

وی عنوان کرد: موضوع مهم و هیجان انگیزی که مطرح است برگزاری دوره بعدی اجلاس جهانی شهرداران جاده ابریشم است که برخی اعضای سازمان شهروند جهانی در مورد این انتخاب صحبت کردند و باید بگوییم که در سال 2017 کابل میزبان برگزاری این اجلاس است.

 

گفتنی است در دومین روز از اجلاس جهانی جاده ابریشم یادداشت تفاهم خواهرخواندگی بین قزوین و کابل به امضا رسید همچنین در این مراسم اثر هنری بُعدنگاری کار هنرمند قزوینی سید مرتضی عبدحسینی و تمبر یادبود اجلاس جهانی شهرداران جاده ابریشم رونمایی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار