شهردار زارچ یزد به بهانه طرح مقابله با سگ های ولگرد در راستای تامین امنیت ، آسایش ، سلامت و بهداشت شهروندان در مناطق مختلف این شهر سگ کشی به راه انداخته است.
کد خبر: ۲۹۰۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵ 04 September 2016
به گزارش تابناک یزد،محمدرضا حفیظی افزوده است: سگهای ولگرد که اخیرا در معابر و خیابانهای داخل شهر دیده می شوند بی شک ناقل بیماری های گوناگون هستند.
وی اظهار کرد: سگهای ولگرد که با وجود اتلاف ، هر چند ماه تعداد آنها همچنان در حال افزایش است علاوه بر انتقال بیماری و مشکلات بهداشتی موجب وحشت در بین کودکان و مردم کودکان شده اند.
حفیظی در مورد نحوه اتلاف سگهای ولگرد و مشکلات بهداشتی لاشه آنها نیز گفت : سگهای ولگردی که بوسیله تفنگ بادی اتلاف می شوند بلافاصله لاشه آنها بعد از آهک پاشی در خارج از شهر دفن می شوند.
شهردار زارچ خاطر نشان کرد: طی یکماه گذشته تعداد 20 عدد سگ ولگرد در سطح شهر زارچ تلف شده و لاشه آنها بعد از آهک پاشی بر اساس دستور العمل موجود معدوم شده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
امیر
|
Netherlands
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
توجیه جنایت با دروغ انگ زدن ناقل.، درصورتیکه همگی سالمند،ای نامسلمون چطور با گربه ها کاری نداری هان؟ اونا ناقل نیستن!؟ توی ترکیه سگها در کوچه و خیابان تردد می کنند و شهرداری ترکیه برعکس شما به آنها آب و غذا هم می دهد ننگ بر تو
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
خدا روزی تقاس این زبون بسته ها که نماد وفاداری و نامش در کلام الله مجید آمده را از امثال تو و شهرت پس خواهد گرفت که در قرن ۲۱ اعمالی را انجام می دهی که حتی در هزارسال پبش هم انجام نمیشده، این زبون بسته ها مظلوم از اونی هستن که کسی بخواد وحشت بکنه، جهان سوم یعنی این
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار