دبیر هیأت نجات غریق و غواصی خراسان جنوبی:
دبیر هیأت نجات غریق و غواصی خراسان جنوبی گفت: برای نخستین‌بار دوره مربیگری درجه 3 ورزش درمانی در آب ویژه بانوان استان برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۰۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵ 04 September 2016

علیرضا امامداد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: به منظور ارتقای سطح علمی و دانش‌افزایی مربیان نجات غریق و غواصی خراسان جنوبی نخستین دوره مربیگری درجه 3 ورزش درمانی در آب ویژه بانوان خراسان جنوبی برگزار شد.

وی افزود: در این دوره آموزشی 20 نفر از بانوان نجات غریق و غواص استان طی دو روز با آخرین اطلاعات این رشته ورزشی و آب درمانی آشنا شدند.

دبیر هیأت نجات غریق و غواصی خراسان جنوبی تصریح کرد: تدریس نخستین دوره مربیگری درجه سه ورزش درمانی در آب ویژه بانوان استان را وجیه‌السادات کاتبی که یکی از برجسته‌ترین اساتید این رشته در فدراسیون است، بر عهده داشت.

امامداد یادآور شد: آناتومی و فیزیولوژی بدن، نرمش و حرکات ورزشی در آب و تاثیر آن بر روی اعضای بدن از جمله دروس آموزشی این دوره مربیگری بود که هنرجویان این رشته ورزشی فرا گرفتند.

وی با بیان اینکه نخستین دوره مربیگری درجه سه ورزش درمانی در آب ویژه آقایان خراسان جنوبی نیز در نیمه دوم شهریورماه جاری برگزار می‌شود، گفت: داشتن گواهی مربیگری درجه سه نجات غریق و غواصی، تایید و تعهد همکاری با هیأت از جمله پیش‌نیاز ثبت‌نام در این دوره آموزشی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار