مسئول روابط عمومی هیات دو و میدانی یزد از کسب عنوان قهرمانی توسط بانوان دونده این استان در مسابقات کشوری خبر داد.
کد خبر: ۲۸۹۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵ 03 September 2016
به گزارش تابناک یزد،احمد زارع کمالی  افزود: مسابقات قهرمانی دو و میدانی نوجوانان دختر سراسر کشور به مدت دو روز در مشهد مقدس برگزار شد.
وی ادامه داد: در این مسابقات بانوان دونده استان یزد موفق به کسب دو مدال طلا ، سه نقره و یک برنز شدند ودر مجموع امتیازات نیز در رده چهارم کشور قرار گرفتند.
این مسئول گفت: مریم کاظمی در رشته پرش طول برسکوی قهرمانی ایستاد و مدال طلا را تصاحب نمود و همچنین وی در رشته پرش سه گام نائب قهرمان ایران شد.
زارع کمالی گفت: زهرا دهقان منشادی نوجوان مستعد وجویای نام یزد در رشته هفتگانه دو و میدانی بانوان صاحب مدال طلا شد و مقام قهرمانی را از آن خودنمود.
وی افزود: همچنین در این مسابقات ، بتول دهقانی پرتاب گر غیرتمند استان در ماده پرتاب نیزه مقام نائب قهرمانی را تصاحب نمود تا مدال نقره را به ارمغان آورد .
مسئول روابط عمومی هیات دو و میدانی یزد گفت: صدیقه مزیدی یکی از پرتاب گران تیم دوومیدانی بانوان استان بود که با درخشش خود در ماده پرتاب دیسک به مقام دوم رسید و مدال نقره را کسب نمود.
زارع کمالی گفت: فرنوش آقایی دونده سرعتی استان در این دوره از مسابقات توانست با کسب مدال برنز سکوی سوم دو100 متر را از آن خود نماید و در دو200 متر نیز به مقام چهارمی اکتفا نمود.
وی اظهار داشت: در رشته پرش سه گام ، الهام سرکار یکی دیگر از دوندگان تیم یزد به عنوان پنجمی رسید وی در دو 110 متر با مانع در جایگاه هشتم قرار گرفت.
این مسئول گفت: مریم کاظمی ، بتول دهقانی و صدیقه مزیدی تحت مربیگری فائزه حیدری و همچنین زهرا دهقان منشادی، فرنوش آقایی و الهام سرکار با مربیگری صفیه دستجردی در دوومیدانی بانوان استان یزد فعالیت دارند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار