نماینده مردم چابهار، کنارک، نیکشهر و قصرقند در مجلس شورای اسلامی از توجه و عنایات ویژه رهبر معظم انقلاب و دولت تدبیر و امید به مناطق سنی نشین به ویژه استان های ساحلی و توسعه سواحل مکران قدردانی کرد.
کد خبر: ۲۸۹۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷ 02 September 2016
عبدالغفور ایران نژاد در آیین نماز جمعه شهرستان کنارک با قدردانی از طرح های راه اندازی شده در هفته دولت گفت: ساخت چندین اسکله صیادی و زیرساخت های شیلاتی، احداث دیوار حفاظتی شهر ساحلی کنارک، ساختمان اداره شیلات و دهها طرح دیگر برای ارائه خدمات مطلوب به صیادان در شهرهای ساحلی استان های سیستان و بلوچستان و هرمزگان که اکثریت ساکنان آنها را مردم اهل سنت تشکیل می دهند نشان دهنده توجه خاص رهبری و دولت به این مناطق است.
وی همچنین از خدمات دولت تدبیر و امید و استاندار ساعی سیستان و بلوچستان به ویژه در موضوع مهم رسمی کردن مرز ریمدان و پی گیری برای پرداخت خسارت 69 لنج و شناور صیادی که توسط دزدان دریایی خسارت دیده بودند، تقدیر کرد.
وی تصریح کرد: موضوع جبران خسارت به مالکان لنج های آسیب دیده صیادان در هیات دولت مطرح خواهد شد و امیدواریم مصوب شود تا این صیادان خسارت دیده به امر صید و صیادی خود در آبهای آزاد ادامه دهند.
نماینده مردم چابهار، کنارک، نیکشهر و قصرقند در مجلس شورای اسلامی از برگزاری همایش خیران مدرسه ساز کشور در شهرهای کنارک و چابهار در هفته جاری خبر داد و اظهار داشت: این همایش می تواند برای گسترش فضاهای آموزش این شهرها پر خیر و برکت باشد و شاهد تحول عظیمی در توسعه مراکز آموزشی این مناطق باشیم. 
ایران نژاد با اشاره به دیدار خود با وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی، گفت: وزیر بهداشت برای اتمام پروژه بیمارستان 64 تختخوابی کنارک در سال جاری و ارتقا درمان بستر این شهرستان به بیمارستان قول مساعد داد.
کنارک در 630 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و ساحل دریای عمان و در همسایگی بندر چابهار و استان هرمزگان واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار