دو صندلی خالی در ردیف اول؛ برخلاف رویه‌های موجود سیاسی، استاندار سیستان و بلوچستان در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار حضور نیافت. علاوه بر استاندار که در روز تودیع و معارفه، در 700 کیلومتری محل جلسه در اطاق کارش در زاهدان حضور داشت، فرماندار همیشه در صحنه چابهار نیز فاصله 3کیلومتری اطاق کارش را تا محل جلسه طی نکرد تا این غیبت‌ها به شایعات دامن بزند.
کد خبر: ۲۸۶۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹ 29 August 2016

یک تودیع و معارفه در انزوای سیاسی / غیبت سوال برانگیز استاندار، نماینده مجلس و فرماندار در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل منطقه آزاد چابهار

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، گفته می‌شود استاندار سیستان و بلوچستان به علت نارضایتی از تغییر مدیرعامل منطقه آزاد چابهار و عدم هماهنگى كه مى‌بايست با وى در جريان اين انتصاب صورت مى‌گرفت در مراسم حضور نیافته بود. در همین حال، فرماندار و مدیران چابهار نيز در مراسم شركت نكردند و گفته شده كه موهبتى به صورت تلفنى به مديرعامل جديد تبريك گفته است.

بعلاوه غیبت عبدالغفور ایران‌نژاد نماينده چابهار و ساير نمايندگان استان هم در جلسه توديع و معارفه به انزوای این جلسه افزود؛ گویا این انتصاب نمایندگان استان را نیز غافلگير کرده بود.

با فراگير شدن شايعات در خصوص عكس‌العمل استاندار، معاون سیاسی اجتماعی استاندار در گفتگو با پايگاه خبرى نداى زاهدان ضمن ابراز بى اطلاعى از عدم هماهنگی در خصوص انتصاب مدیر عامل منطقه آزاد چابهار با استاندار گفت: در رابطه بانحوه انتصابات، همه وزرا و مدیران باید با استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در استان هماهنگی انجام دهند. وى همچنین گفت هر انتصابی که بدون هماهنگی با نماینده عالی دولت در استان و وزیر مربوطه صورت بگیرد به مرجعی ارجاع خواهد شد تا اختلاف برطرف شود و موضوع مورد پیگیری قرار گیرد.

جمشيد نژاد در خصوص شایعاتی از قبیل ممانعت استاندار از حضور مدیران استانی و شهرستانی برای حضور در مراسم معارفه مدیر عامل منطقه آزاد عنوان کرد: استاندار با هیچ شخصی اختلاف نظر ندارد و اگر اختلافی وجود داشته باشد اعتراض به روند انتصاب است. قطعا زمانی که انتصابی روند طبیعی خود را طی نکند و طبق مقررات نباشد افراد شرکت نخواهند کرد و هیچ گونه ممانعتی برای عدم حضور آنان وجود ندارد.

وی افزود اگر در خصوص انتصاب با استاندار هماهنگ نشده باشد قطعا استاندار اعتراض خواهد کرد و این موضوع به حكميت معاون اول ریاست جمهوری مورد رسیدگی قرار می گیرد.

البته جلسه دیروز مهمان خاصی هم به عنوان سخنران داشت؛ مولوی عبدالرحمان که معمولا در مراسمات رسمی کمتر حاضر می‌شود. امام جمعه اهل سنت چابهار حتی معاون اول رئیس جمهور در بازدید ابتدای سال از شهرک پتروشیمی مکران (بزرگ‌ترین طرح صنعتی استان) را همراهی نکرد، هرچند در این بازدید مولوی عبدالحمید امام جمعه زاهدان حضور داشت.

دلخوری‌ها از اكبر تركان به واسطه اين انتصاب در حالى بروز كرده است كه تا چند هفته ديگر لايحه ايجاد مناطق آزاد جديد در صحن علنى مجلس مطرح خواهد شد و بايد ديد آيا به سرانجام مطلوبى خواهد رسيد يا خير.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ضياء
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
كاش اخلاق رسانه اى را رعايت ميكرديد و منبع خبر را نيز ذكر !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
استاد اخلاق منبع رو نوشته که
ضياء
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
ناشناس عزیز متن منتشر شده در سایت ...، نوشته کانال صبح زاهدان بوده و بالاش هم کلمه اختصاصی درج شده یعنی اولین بار اونجا منتشر شده و اگر کسی نشر میده اصولا منبع رو مینویسه که اینجا رعایت نشده؛
جهت اطمینان بیشتر به تاریخ انتشار توجه نمایید.
و من الله توفیق
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
متاسفانه الان دیدن نوک دماغ رایج تره تا خوندن متن خبر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
همان بهتر جناب استاندار که با شما هماهنگی نشده ایشان هم(ممکن است) مانند....یک 50تا 60میلیاردی ناقابل بدهی رو دست سازمان ... گذارد و می رود مگر غیر از این است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار