آقای مدیرکل این تذهبون!؟
کمپین در هیچ دوره ای از گلیم قانون و احترام فراتر نرفته و به هیچ وجه وارد معاملات سیاسی نشد وبه همین روی طبیعتا از هیچ طریقی اعمال فشاری به اعضای کمپین وارد نشد.
کد خبر: ۲۸۶۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹ 28 August 2016
تابناک کهگیلویه وبویراحمد،آنچه در زیر آورده شده است از سری یاد داشت های مخاطبان تابناک کهگیلویه وبویراحمد است که عینا درج می شود و تابناک کهگیلویه وبویراحمد آن را تایید یا تکذیب نمی نماید شما هم می توانید نظر خود را در خصوص این مطلب بیان کنید.
افشای جزییات معامله ی دو سر باخت کمپین جاده خون(سوق_دهدشت) با مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد قبل از سفر ریاست محترم جمهور به استان:

آقای مدیرکل این تذهبون!؟

رسول اکرم صلی الله علیه و آله وسلم وفای به عهد را از شرایط اساسی ایمان می داند و حضرت امیر علیه السلام نیز در فرمان خود به مالک اشتر، به اهمیت این مسئله در اسلام و جاهلیت اشاره می کند و آن را مهم ترین و عمومی ترین قانون اجتماع می شمارد:

اگر با دشمنی پیمانی بستی تا او را در پوشش پناه خویش بگیری، به پیمان خویش وفادار بمان و ذمه ات را با امانت کامل پاس دار و جان خود را سپر عهد و پیمان خویش قرار ده که در میان واجبات الهی، هیچ موضوعی همانند وفای به عهد در میان مردم جهان، با تمام اختلافاتی که با هم دارند، مورد اتفاق عمومی نیست. تا آنجا که مشرکان نیز پیش از مسلمانان در روابط خود بدان پای بند بودند؛ زیرا از پی آمدهای پیمان شکنی خاطرات تلخی داشتند.
 
افشای جزییات معامله ی دو سر باخت کمپین جاده خون
خطاب به مردم مظلوم و محروم کهگیلویه و بالاخص دیارِ فراموش شده;سوق!
از طرف اعضای کمپین جاده خون(سوق-دهدشت)
سوگند به قلم و آنچه می نگارد...
امتِ مظلوم و محروم سلام.
مستحضرید قریب دو ماه از تشکیل کمپین جاده خون می گذرد،صدای حق طلبی و حق خواهیمان به صدا و سیمای ملی و شخص وزیر محترم راه و شهرسازی جناب دکتر آخوندی نیز رسید.
شمه ای از آنچه در این مدت بر کمپین و اعضای کمپین گذشت جهت تنویر افکار عمومی در این مطلب نگاشته خواهد شد چون تاریخ و حافظه ی مردم عیارسنج خوبی است و صادقانه نمره می دهد، صادقانه!
در نخستین روزهای تشکیل کمپین استقبال و حمایت قاطع نماینده های ادوار مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه و همچنین حمایت قاطع سردار هاشمی پور نماینده حال حاضر مردم شریف کهگیلویه بزرگ،ائمه جماعات شهرهای لنده و سوق،شورای شهر سوق،روحانیون،دانشجویان،بازاریان و قاطبه مردم شریف سوق،لنده و دهدشت،بخشدار سوق و دیگر عزیزان و بزرگواران فارغ از داشتن یا نداشتن مسئولیت های کلیدی در سطح منطقه و استان را از کمپین جاده خون شاهد بودیم.
کمتر از 48 ساعت از تشکیل کمپین گذشته بود که صدای حق طلبی مردم به رسانه ملی رسید،مسابقات لیگ جهانی والیبال نیز از پلاکاردهای جاده خون بی بهره نبود،طی کمتر از 10 روز قریب 130 خبر و گزارش در سایت های محلی و کشوری در خصوص جاده خون و تشکیل کمپین کار شد.
 
افشای جزییات معامله ی دو سر باخت کمپین جاده خون
اعضای کمپین تا لحظه نگارش این متن بر تمام عهدهای خود مبنی بر عدم تخریب مسئولین محترم محلی و استانی،تعطیلی اعتراضات نمادین از قبیل بنر و شعار نویسی،عدم انتقاد مستقیم از هر مسئول و مدیری در هر دوره ای،عدم تشویق مردم به ارسال پیامک های اعتراضی به رسانه های محلی و رسانه ملی و... فقط و فقط در ازای تامین اعتبار از هر محلی و به هر طریق قانونی توسط مسئولین ذیربط و پرداخت به موقع طلب پیمانکاران و نهایت همکاری اداره راه شهرستان با این عزیزان و تسریع در تکمیل این پروژه مهم و حیاتی انجام پذیرفت.
کمپین در هیچ دوره ای از گلیم قانون و احترام فراتر نرفته و به هیچ وجه وارد معاملات سیاسی نشد وبه همین روی طبیعتا از هیچ طریقی اعمال فشاری به اعضای کمپین وارد نشد.
پیگیری ها از طریق وزارت راه و شهرسازی ادامه یافت و کارشناس روابط عمومی این وزارت خانه با بیان این مطلب که حجم عظیمی از نامه های ارسالی مستقیم به جناب دکتر آخوندی از استان کهگیلویه و بویراحمد مربوط به جاده سوق-دهدشت بود عنوان کرد جناب آخوندی مستقیما پیگیر موضوع شده و از استان گزارش ویژه در خصوص جاده سوق خواستند.
وعده هایی تا قبل از سفر رئیس جمهوری به استان در خصوص جاده و اختصاص بودجه داده شد و مدتی هیچ گونه اظهار نظر یا واکنشی از سوی هیچ کدام از مسوولین ذیربط در خصوص جاده سوق انجام نشد.
درست سه روز قبل از سفر ریاست محترم جمهور به استان یکی از مسوولین رده بالای محلی ضمن تماس با یکی از اعضای کمپین خواستار عدم اعتراض در سفر رئیس جمهور به وضعیت جاده شد.پس از مخالفت با این موضوع شخصا قول همکاری و اختصاص بودجه ویژه از این سفر به جاده خون داد و همچنان با مخالفت این عضو از کمپین مواجه شد. عضو کمپین به این مسئول محترم گفت تنها در صورتی که شخص مدیر کل راه جناب آقای فدایی حاضر به مصاحبه رسمی شده و وعده ی تخصیص اعتبار به این پروژه را بدهد از اعتراض مستقیم نسبت به وضعیت جاده در حضور رئیس جمهور روحانی در یاسوج منصرف خواهیم شد و بدیهی است رساندن صدای اعتراض مردم نسبت به وضعیت جاده ای 10 کیلومتری که قریب 10 سال عملیات بهسازی آن نتیجه ای جز تصادفات مرگبارتر برای مردم نداشته به رئیس جمهور قانونی مملکت نه از دایره قانون خارج است و نه با آرمان های حق طلبیِ مردمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی در تضاد است و صرفا جهت پرهیز از سواستفاده های احتمالی عده ای از این موضوع،تنها به شرط مصاحبه آقای فدایی با رسانه های محلی قبل از سفر رئیس جمهور به استان اض اعتراض صرف نظر خواهیم کرد.
بدیهی است معامله ای اگر صورت گرفته باشد معامله ای برد-برد برای پیش بردن منافع عمومی بود و بس.
 
افشای جزییات معامله ی دو سر باخت کمپین جاده خون
با پیگیری این مسئول عزیز آقای فدایی قول انتشار مصاحبه تا ساعات پایانی شب و قبل از سفر رئیس جمهور در سایت خبری بویرنیوز را داده و هرچند وعده های منتشر شده در مصاحبه با آنچه به این مسئول محلی و پس از آن به نماینده کمپین داده شده بود تفاوت های فاحشی داشت اما علی رغم این بد عهدی و بی وفایی به پیمان نانوشته توسط مدیرکل(فدایی) تمام تلاش ها بکار برده شد که هیچ پلاکارد و دست نوشته ای در اعتراض به جاده خون(سوق-دهدشت) مقابل دیدگان رئیس جمهور روحانی در یاسوج قرار نگیرد و نگرفت.
اما آنچه امروز درسوق همه شاهد آن بودیم بی وفایی و بدعهدی جناب آقای فدایی مدیر کل محترم راه و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد به مردم و اعضای کمپین بود و سکوت معنا دار آن مسئول محترم در قبال این بد عهدی و اعتراضات شدید مردم به صحبت های مدیر کل فدایی.
فدایی در حضور اکثریت قریب به اتفاق مدیران استان و از جمله استاندار خادمی گفت:بخشدار و شورای شهر سوق خودشان یک پیمانکار پیدا کرده و معرفی کنند! البته کسی را پیدا کنید که پول نخواهد چون پروژه جاده سوق از نوع تملک دارایی است و کد ندارد!!
البته جناب آقای فدایی قول هایی پیش از سفر ریاست جمهوری به استان و تلاش برای جذب حداقل 60% اعتبارات برای این پروژه را در ازای عدم اعتراض در حضور رئیس جمهور فراموش کرده اند.
ایشان همچنین فراموش کرده اند که شخصِ وزیر محترم راه و شهرسازی جناب دکتر آخوندی گزارش ویژه جاده سوق-دهدشت(جاده خون) را از ایشان خواسته وشخصا پیگیر وضعیت جاده خون هستند یا نمی دانند مردم و اعضای کمپین جاده خون بیش از پیش پیگیر وضعیت جاده بوده و این بار تنها راه پیگیری مطالبات خود را شخصِ وزیر محترم راه و شهرسازی می دانند.

البته باشناختی که از جناب مدیرکل داریم بر این باوریم که ایشان نیز همانند مردم سوق و لنده دغدغه ی حل این مشکل را دارند و انتظار می رود در کمترین زمان ممکن نسبت به دلجویی از مردم سوق و لنده اقدام و نسبت به وفای به عهد خود در خصوص این پروژه مهم اهتمام ورزند.

ان شاالله...

رونوشت به همراه ضمیمه گزارش کامل از وضعیت جاده خون(سوق-دهدشت) استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه تمام مصاحبه ها،مستندات و لینک مستقیم تمام گزارشات در سایت های محلی و کشوری در این خصوص به :

وزارت راه و شهرسازی دولت جمهوری اسلامی ایران جهت استحضار و تذکر
جناب آقای سردار هاشمی پور نماینده محترم کهگیلویه جهت استحضار و تذکر

کمپین جاده خون
بامداد یکشنبه7 شهریور95

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار