مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
لدنی نژاد: آب و فاضلاب شهری با همکاری دادگستری استان به شدت با انشعابات و استفاده‌های غیر مجاز از آب شرب برخورد خواهد کرد.
کد خبر: ۲۸۵۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷ 27 August 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،در یکی از جلسات مدیران خدمات رسان با رئیس کل دادگستری استان ، حجت الاسلام مزارعی ، ضمن گلایه از برخی مدیران در خصوص نحوه مدیریت در حوزه ی کار خود خصوصا در دست درازی متخلفین به اموال عمومی مانند، انشعابات غیر مجاز  یا ساخت و سازهای بدون از مجوز و یا دست درازی به منابع طبیعی ، از مسئولین خواسته بود که صاحبان انشعابات غیر مجاز را به دادگستری معرفی کنند تا با شدت با آن ها برخورد شود.
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تقدیر از همکاری دادگستری استان، گفت: آب و فاضلاب شهری با همکاری دادگستری استان به شدت با انشعابات و استفاده‌های غیر مجاز از آب شرب برخورد خواهد کرد.
سید علی لدنی‌نژاد در بازدید از برخی تأسیسات آبرسانی شهر یاسوج با اشاره به اهمیت نقش و اثر آب در زندگی بشر بر استفاه بهینه از این نعمت خدادادی تاکید کرد.

وی افزود: برخی از مردم می‌گویند این همه رودخانه و چشمه در استان داریم ولی مسؤولان می‌گویند با کمبود آب مواجه‌ایم.

لدنی‌نژاد ادامه داد: درست است ظرفیت آبی زیادی در استان داریم اما از همه این آب‌ها نمی‌توانیم برای آشامیدن استفاده کنیم ضمن اینکه فرایند تبدیل آب رودخانه و چشمه‌ها به آب شرب بسیار پر هزینه است.

این مسوول بر استفاده درست و منطقی از حامل‌های انرژی (آب، برق و گاز) به خصوص آب تاکید کرد و گفت: باید اصلاح الگوی مصرف را از خانواده‌ها آغاز کنیم.

لدنی‌نژاد، بر نهادینه شدن استفاده بهینه از حامل‌های انرژی تاکید کرد و بیان داشت: برخی مردم از آب شرب برای آبیاری درختان استفاده می‌کنند که باید جلوی این کار گرفته شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به جمع‌آوری بیش از 4 هزار و 400 انشعاب غیر مجاز در استان اشاره کرد و گفت: این تعداد انشعاب غیر مجاز مربوط به سال 94 تا خرداد 95 است که با تلاش شرکت آب و فاضلاب شناسایی و جمع‌آوری شد.

وی مهاجرت را از دیگر عوامل موثر بر افزایش مصرف آب عنوان کرد و گفت: مثلا به گفته کارشناسان شهرداری مادوان، ضریب شهری این منطقه بالای 10 درصد بوده و تامین آب شرب برای جمعیت آنجا مشکل‌ساز شده است.

لدنی‌نژاد با بیان اینکه در هر انشعاب غیرمجاز حدود چهار برابر حالت مجاز آب مصرف می‌شود، بر جلوگیری از این اقدامات تاکید کرد و گفت: در صورت مشاهده هر گونه مورد انشعاب غیر مجاز به شدت با آن برخورد خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار