برخی کارهای شهرداری مانند نظافت سرویس بهداشتی باید برون‌سپاری شوند اما کسی حاضر به انجام این کارها نیست و نیروی تحصیل کرده ما در حال حاضر این کار را انجام می‌دهد و بی‌انصاف است این نیروها از کار اخراج شوند.
کد خبر: ۲۸۵۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰ 27 August 2016
در نشست شورای اسلامی شهر یاسوج مقرر شد تعداد 43 نفر نیروی خدماتی شهرداری که هفته گذشته توسط پیمانکار از کار اخراج شده بودند به محل کار خود بازگردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، نشست شورای اسلامی شهر یاسوج ظهر امروز با حضور اعضای و همچنین شهردار یاسوج پیرامون اخراج 43 نفر از کارگران خدماتی شهرداری برگزار شد.

محمدعلی جاوید در این نشست به ابهامات اعضای شورای شهر پیرامون حمایت شهرداری از پیمانکار در اخراج کارگران پاسخ داد و گفت: شهرداری در اخراج کارگران خدماتی هیچ‌گونه حمایتی از پیمانکار نکرده است.

وی تصریح کرد: شهرداری بخشی از کار خود را به صورت حجمی به پیمانکار واگذار کرده و نمی‌تواند در جذب نیروی جدید توسط پیمانکار دخالتی داشته باشد اما می‌توانیم از پیمانکار بخواهیم همه نیروهای قدیمی را حفظ کند.

شهردار یاسوج با اشاره به اینکه پیمانکار حق اخراج کارگران با سابقه 15 و 20 سال شهرداری را نداشته گفت: در جلسه‌ای که در فرمانداری و با فرماندار بویراحمد برگزار کردیم قراردادی امضا شد که پیمانکاران حق اخراج کارگرانی که یک سال به بالا بیمه هستند را ندارند.

این مسؤول اضافه کرد: برخی کارهای شهرداری مانند نظافت سرویس بهداشتی باید برون‌سپاری شوند اما کسی حاضر به انجام این کارها نیست و نیروی تحصیل کرده ما در حال حاضر این کار را انجام می‌دهد و بی‌انصاف است این نیروها از کار اخراج شوند.

جاوید اضافه کرد: کارگران اخراج شده تا زمان تعیین تکلیف نهایی به محل کار خود باز می‌گردند.

بررسی وضعیت اساسنامه سازمان مدیریت پسماند از دیگر دستور کار نشست امروز شورای شهر بود که قرار شد این سازمان تشکیل و اساسنامه آن بررسی و تصویب شود.

همچنین نشست امروز آخرین نشست شورای اسلامی شهر یاسوج به ریاست هدایت امیری بود و روز دوشنبه هفته جاری نشست شورا برای تعیین هیأت رئیسه جدید تشکیل می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار