معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به تابناک:
دکتر تقی زاده: در طی سه سال گذشته در هر سال دولت توانسته برای حدود ششصد و پنجاه تا هفتصد هزار نفر شغل ایجاد کند که جمعا درسه سال گذشته حدود دومیلیون و یکصد هزارنفر میباشد.
کد خبر: ۲۸۵۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲ 27 August 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،دکتر جمشید تقی زاده ، معاون امور حقوقی و مجلس وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه دیدار خود از شهرستان چرام و شرکت در شورای اداری این شهرستان ،در پاسخ به سئوال خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مبنی بر اینکه دولت برای برون رفت از رکود شغلی چه سیاست ها و برنامه هایی را دردست اجرا دارد؟ گفت: در دولت در بخش اشتغال قدمهای بسیار خوبی برداشته شده از جمله طرح تکاپو و در بخش اقتصاد مقاومتی که فرماندهی این ستاد بر عهده دکتر جهانگیری می باشد ، وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی نقش ویژه ای را ایفا میکند.
 
وزارت کار ، بیش از دومیلیون شغل ایجاد کرده است 
وی افزود: با توجه به صحبت های رهبری در خصوص ایجاد اشتغال برای یکسال آینده به میزان یک میلیون نفر، وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی نقش مهمتر و ویژه ای را ایفا خواهد نمود.
دکتر تقی زاده همچنین در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار تابناک، مبنی بر این که دولت در هرسال حدودا برای چند نفر توانسته شغل ایجاد نماید؟اظهار داشت: در طی سه سال گذشته در هر سال دولت توانسته برای حدود ششصد و پنجاه تا هفتصد هزار نفر شغل ایجاد کند که جمعا درسه سال گذشته حدود دومیلیون و یکصد هزارنفر میباشد.
 لازم به توضیح است در این سفر و در شورای اداری شهرستان چرام ، دکتر جمشید تقی زاده از پایلوت قرار دادن این شهرستان به منظور ایجاد قرارگاه کارآفرینی و امید خبرداد و گفت: هدف از ایجاد این قرارگاه این است که مسئولان نگاه ویژه ای به موضوع بیکاری داشته باشند.
گزارش و عکس : حمید اکبری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار