شاید از همین نکته کوچک بتوان فهمید که چرا در بسیاری از موارد تبلیغات تلویزیونی برای فرهنگ‌سازی چندان جواب نمی‌دهد.
کد خبر: ۲۸۵۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸ 27 August 2016
مدتی است که رامبدجوان در برنامه خندوانه با به راه انداختن کمپین حمایت از تولید داخلی، در خلال برنامه‌اش قصد ترغیب مردم به خرید محصولات وطنی و حمایت از کارخانه‌ها و برندهای ایرانی را دارد. نکته عجیب این ماجرا این است که خود مجری برنامه که بارها در طول برنامه مردم را به خرید محصولات داخلی ترغیب می‌کند پیراهن یک برند خارجی معروف را به تن دارد. همانطور که در این تصویر هم می‌بینید رامبد جوان در یکی از برنامه‌هایش پیراهنی با مارک پولو رالف لورن را به تن کرده است.

شاید از همین نکته کوچک بتوان فهمید که چرا در بسیاری از موارد تبلیغات تلویزیونی برای فرهنگ‌سازی چندان جواب نمی‌دهد.

اکنون می‌خواهیم نظر شما را درباره این تصویر بدانیم:

نظرتان درباره این تصویر چیست؟


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
امثال این ادم شعور مردم رو به مسخره گرفتن. متنفرم از این جور ادما
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار