پلیس آگاهی پاسخ می دهد:
قتل یا خودکشی دو موضوع متفاوت از مرگ است که هر کدام کارشناسان را به سمت و سویی خاص برای تحلیل ، اظهار نظر و برنامه ریزی هدایت می کند.
کد خبر: ۲۸۵۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴ 27 August 2016
مرگ موضوعی است که به اقتضای طبیعت انسان ، مرسوم و دائمی است اما برخی مرگ ها غیر طبیعی بوده و انتشار خبر آن ها می تواند در اجتماع تبعاتی به همراه داشته باشد.
قتل یا خودکشی دو موضوع متفاوت از مرگ است که هر کدام کارشناسان را به سمت و سویی خاص برای تحلیل ، اظهار نظر و برنامه ریزی هدایت می کند. پس به نظر می رسد اطلاع رسانی دقیق در چنین موضوعاتی بسیار مهم است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،چندی پیش خبری به همراه تصویری از خودکشی دوجوان 19 و22 ساله یاسوجی درفضای مجازی رسانه های محلی منتشر گردید که هردو درکنار هم با حلق آویز کردن خود به درخت بلوط به زندگی خویش پایان داده بودند.و پس از انتشار این تصاویر فضای مجازی مملو بود از دلایل و تفسیرها مربوط به علل و چگونگی مرگ این دو جوان!
ولی پلیس آگاهی نظری متفاوت داشته و اعلام کرده شواهد و قرائن مرگ را خودکشی و نه قتل اعلام می کند.
سرهنگ خداکرم پاکروان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم  اظهار داشت: موضوع مرگ دو جوان یاسوجی در کوه‌های سروک تاکنون از نظر پلیس خودکشی بوده و مسئله مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر قتل این دو جوان صحت ندارد.

وی با بیان اینکه دست خط وصیت‌نامه دو جوان یاسوجی توسط خانواده‌هایشان تایید شده است افزود: تاکنون هیچ ادله و مستندی که قتل این دو جوان را تایید کند به دست پلیس نرسیده و تحقیقات و اقدامات اولیه انجام شده، خودکشی این دو جوان را تایید می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار