تکنسین‌ها پس از تحویل مادر زائو و کنترل علائم حیاتی متوجه شروع مراحل اولیه زایمان شدند که نوزاد دختر کازرونی، منطقه سمرون را برای به دنیا آمدن انتخاب کرده و اولین نگاه زیبای زندگی‌اش را درون آمبولانس تقدیم پرسنل اورژانس 115 پاتاوه کرد.
کد خبر: ۲۸۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰ 26 August 2016
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیچ سمرون که بارها شاهد کشته و زخمی شدن مسافران بوده، این بار شاهد خوشحالی خانواده کازرونی شد.

به گزارش سایت استان کهگیلویه و بویراحمد، صادق حیدری‌زاده مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بی‌سیم پایگاه اورژانس 115 پاتاوه در ساعت 16:30 امروز خبر شروع زایمان مادر 25 ساله کازرونی در محور یاسوج -اصفهان را به اطلاع تکنسین‌های همیشه آماده خدمت پاتاوه رساند.

وی افزود: تکنسین‌ها آقایان یعقوبی و خشنود در کمترین زمان خود را به خودروی شخصی حامل مادر زائو که از سفر زیارتی مشهد مقدس به سمت کازرون در حال برگشت بود رساندند.
 
تولد نوزاد در آمبولانس اورژانس+تصویر 
حیدری‌زاده تصریح کرد: تکنسین‌ها پس از تحویل مادر زائو و کنترل علائم حیاتی متوجه شروع مراحل اولیه زایمان شدند که نوزاد دختر کازرونی، منطقه سمرون را برای به دنیا آمدن انتخاب کرده و اولین نگاه زیبای زندگی‌اش را درون آمبولانس تقدیم پرسنل اورژانس 115 پاتاوه کرد.

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برعکس سال‌های گذشته که پیچ سمرون شاهد ناله و گریه مردم بر سر عزیزانشان بود این بار شاهد شادی و هلهله تولد یک نوزاد بود، عنوان کرد: مادر و نوزاد در سلامت کامل تحویل مرکز بستر درمانی پاتاه شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار