مدیرتوانمند سازی صندوق کارآفرینی امید درگفتگوبا خبرنگارتابناک؛
مدیرتوانمند سازی صندوق کارآفرینی امید گفت: صندوق کارآفرینی امید برنامه های بسیار خوبی برای توانمندسازی وحمایت از موسسات خیریه در سراسر کشور در دستور کار دارد.
کد خبر: ۲۸۴۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴ 25 August 2016
مدیرتوانمند سازی صندوق کارآفرینی امید گفت: صندوق کارآفرینی امید برنامه های بسیار خوبی برای توانمندسازی وحمایت از موسسات خیریه در سراسر کشور در دستور کار دارد.
 
به گزارش تابناک ایلام ،علیرضا همتی مدیر توانمند سازی صندوق کارافرینی امید کشور در حاشیه بهره بردار از چند طرح کارآفرینی در سرابله اظهار کرد: چنانچه موسسه های خیریه به سمت اشتغالزایی حرکت کرده و افراد تحت پوشش خود را به سمت مهارت آموزی و استفاده از  استعداد و توانایی شان سوق دهند از حمایتهای صندوق کارآفرینی امید بهره مند خواهند شد.
 
وی با بیان اینکه به موسسه های خیریه ای که طرح و برنامه داشته و به سمت اشتغالزایی حرکت کنند تا سقف یک میلیارد ریال تسهیلات کم بهره اعطا می شود، گفت: این میزان تسهیلات دراختیار اعضای موسسه های خیریه وجامعه هدف آنها قرار می گیرد؛ اما لازمه دریافت این تسهیلات ارائه طرح وبرنامه وتعیین بازار فروش می باشد که دراین راستا از طریق کارشناسان صندوق، مشاوره های لازم دراختیار آنان قرار خواهد گرفت.
 
همتی ادامه داد: موسسات خیریه باید از حالت فعلی پرداخت اعانه به جامعه هدف خارج وبه سمت کارآفرینی واشتغالزایی حرکت نمایند، روش جاری کمیته امداد حضرت امام (ره)در زمینه خودکفایی خانوارهای تحت پوشش می تواند به عنوان الگویی موفق در دستور کار آنان قرار گیرد.
 
همتی با تشریح عملکرد صندوق در زمینه توانمندسازی خیریه های کشور بیان داشت: درحال حاضر طرح توانمند سازی چندین موسسات خیریه با همکاری صندوقهای کارآفرینی استانها اجرایی شده است وموسسات فعال سطح استان ایلام هم می توانند با مراجعه به صندوقهای کارآفرینی از مزایای این طرح بهره مند شوند.
 
وی به دیگر برنامه های حمایتی صندوق کارآفرینی امید اشاره کرد وافزد: صندوق کارآفرینی امید با توجه به  محدودیت سقف تسهیلاتی که در اختیار دارد همواره از طرحهای تولیدی خرد در سطح شهرها وروستاهای کشور حمایت کرده و با اجرای طرح هرروستایی یک طرح سعی دارد شاخص های کارآفرینی در سطح کشور را ارتقاء دهد.
 
همتی درخصوص حمایت صندق از طرحهای صنعتی راکد ونیمه فعال استان گفت: با توجه به محدویت سقف پرداختهای این صندوق،امکان وتوان پرداخت تسهیلات به طرحهای سنگین راکد وجود ندارد اما چنانچه از طریق تسهیلات یک میلیارد ریالی امکان فعال شدن این طرحها وجود داشته باشد،صاحبان این صنایع هم  می توانند ازاین تسهیلات استفاده نمایند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار