از ابتدای سالجاری تاکنون صورت گرفت:
رئیس اداره طرح و برنامه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با صدور 32 جواز تاسیس صنعتی، سرمایه گذاری 21 هزار میلیارد ریالی در استان کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده است.
کد خبر: ۲۸۴۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ 25 August 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،از ابتدای سالجاری تاکنون 32 جواز تاسیس صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری بالغ بر 21 هزار میلیارد ریال در استان کهگیلویه و بویراحمد صادر شده است.
دارا فرامرزی با بیان اینکه حجم سرمایه گذاری این جوازهای صادر شده ،رشدی مطلوب را نشان می دهد افزود: ایجاد یک هزار و 85 فرصت شغلی ره آورد صدور این تعداد جواز صنعتی خواهد بود که امیدواریم با بهره برداری از این طرح ها در بازه زمانی پیش بینی شده محقق شود.
فرامرزی بیشترین جواز تاسیس صادر شده در این مدت را در صنایع پتروشیمی، کانی غیره فلزی، صنایع غذایی و محصولات لاستیک و پلاستیک دانست.
رئیس اداره طرح و برنامه صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: نگاه ویژه دولت تدبیر و امید و اختصاص امتیازهای ویژه به استان، همچون برداشتن محدودیت تسهیلات بانکی، اختصاص یارانه تولید به علاقمندان به سرمایه‌گذاری در استان و افزایش دوره بازپرداخت تسهیلات فرصتی بی نظیر در راستای اعتلای بخش تولید و صنعت برای استان فراهم نموده است.
 21هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری با صدور 32 جواز تاسیس صنعتی
وی گفت: با توجه به وجود همه قابلیت ‌ها و استعدادهای مهم اقتصادی، صنعتی و معدنی در کهگیلویه و بویراحمد به دنبال ارتقاء امکانات و زیرساخت های سرمایه گذاری برای بخش صنعت جهت حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان هستیم.
فرامرزی با اشاره به اینکه زیرساخت‌ های لازم در شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، شامل آب، برق، گاز، راه ورودی و سایر زیرساخت‌ ها جهت استقرار سرمایه ‌گذاری فراهم است تصریح کرد: مشوق ‌ها و تخفیف‌ های لازم برای حمایت از سرمایه ‌گذاران و صنعتگران که با انعقاد قرارداد با شرکت شهرک‌ های صنعتی و دریافت زمین، نسبت به احداث واحدهای تولیدی خود اقدام می‌کنند، اعطا می‌شود.
رئیس اداره طرح و برنامه صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: با ایجاد واحدهای صنعتی اشتغالزایی و ارزش ‌افزوده افزایش می ‌یابد و صدور مجوزهای جدید صنعتی علاوه بر اینکه نشانه خوبی برای سرمایه‌ گذاران و فعالان اقتصادی بومی محسوب می‌شود سبب ترغیب سرمایه‌ گذاران خارجی برای حضور در آن منطقه است.
فرامرزی در پایان گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از تاسیس صنایع و سرمایه گذاری بخش خصوصی در این بخش به منظور توسعه تولید و اشتغال حمایت و استقبال و نهایت همکاری را در جهت فراهم آوردن تمامی امکانات و زیرساخت های لازم و تسهیلات بعمل می آورد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار