وزیر آموزش و پرورش؛
وزیر آموزش و پرورش گفت:هم اکنون خط مشی آموزش و پرورش رسیدن به نظارت جمعی در اتخاذ تصمیم ها و برنامه ها است که نتیجه این هماهنگی ها با وجود زمان بر بودن، هم افزایی برنامه های دستگاه تعلیم و تربیت را بدنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۲۸۴۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵ 25 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛علی اصغر فانی روز پنجشنبه در خصوص روند تعیین تکلیف موضوع هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه دهم اظهار کرد: با توجه به تاکید رئیس جمهوری، تدابیر لازم در این خصوص انجام شده تا بهترین تصمیم گرفته شود.
 
وی افزود: البته ظرفیت مدارس در این ارتباط بسیار مهم است و باید به آن توجه داشته باشیم ولی تلاش می کنیم تا امکانات خود را با نیازها تطبیق داده و تعاملی خاص بین داوطلبان و امکانات آموزش و پرورش ایجاد شود.
 
وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: هم اکنون خط مشی آموزش و پرورش رسیدن به نظارت جمعی در اتخاذ تصمیم ها و برنامه ها است که نتیجه این هماهنگی ها با وجود زمان بر بودن، هم افزایی برنامه های دستگاه تعلیم و تربیت را بدنبال خواهد داشت.
 
علی اصغر فانی بعنوان نماینده دولت روز پنجشنبه وارد استان ایلام شد، حضور در گلزار شهدا، شرکت در همایش مشترک شورای اداری و شورای آموزش و پرورش استان ایلام و بهره برداری از 36 طرح عمرانی، خدماتی، آموزشی و رفاهی شهرستان ایلام و دیدار با فرهنگیان، خانواده شهدا و جانبازان فرهنگی از جمله برنامه های وزیر آموزش و پرورش در سفر 2 روزه به این استان است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار