در حالی که سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از این در تمام مصاحبه های خود به شدت با بازگشت رامین رضاییان به این تیم مخالفت کرده بود وی در آخرین اظهار نظر خود اعلام کرد پیوستن او به پرسپولیس منوط به نظر باشگاه است.
کد خبر: ۲۸۴۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶ 25 August 2016
با اعلام نظر سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس رامین رضاییان در آستانه بازگشت به جمع سرخپوشان قرار گرفت.
در حالی که سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از این در تمام مصاحبه های خود به شدت با بازگشت رامین رضاییان به این تیم مخالفت کرده بود وی در آخرین اظهار نظر خود اعلام کرد پیوستن او به پرسپولیس منوط به نظر باشگاه است.

برانکو در پایان تمرین چهارشنبه عصر تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره وضعیت رامین رضاییان گفت: «موضع من مهم نیست. مهمترین مسئله باشگاه است و آنها از همه مهمتر هستند. نمی دانم رامین را باید به جای کدام بازیکن بیاوریم و چه کسی را بیرون کنیم. در نهایت باشگاه باید تصمیم گیری کند.»

به این ترتیب برانکو تصمیم گیری درباره بازگشت رضاییان را به باشگاه واگذار کرده و موضع باشگاه پرسپولیس که مدت هاست روشن است و مسئولان آن بارها برای پیوستن مجدد این بازیکن به پرسپولیس با او مذاکره کرده اند.

به نظر می رسد مدیران پرسپولیس در سفر روزهای گذشته به شیراز برای افتتاح خط تولیدی پیراهن این تیم باب مذاکره با برانکو را باز کرده و او را متقاعد به جذب رضاییان کرده اند.

تنها ابهام باقی مانده در بازگشت رضاییان به پرسپولیس خارج کردن نام یک بازیکن به جای او از فهرست تیم است که به احتمال زیاد یکی از بازیکنان خارجی خواهد بود.

برخی مدعی شده اند قرار است قرارداد آنتونی گولچ با پرسپولیس فسخ شود ولی مدیربرنامه های این بازیکن استرالیایی به خبرنگار سایت نود اعلام کرد: هیچ صحبتی درباره فسخ قرارداد نشده و نمی دانیم چرا هر چند وقت یکبار این مسائل و شایعات در رسانه ها مطرح می شود.

به نظر می رسد رضاییان در آستانه بازگشت به پرسپولیس قرار دارد، همان طور که دو هفته پیش قراردادی دو ساله با پرسپولیس امضا کرد که با مخالفت برانکو این قراراد توسط طاهری پاره شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کریمیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
به نظربنده پرسپولیس بایداورابرگرداندوبه نیمکت ذخیره هامیخکوبش کندتابازیکن دیگری جرات نکندبااحساسات طرفداران تیم بازی کندطرفدارانی که درهرمضیقه ای پشتیبان این قهرمانان پولکی میشوند..
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار