تابناک کهگیلویه و بویراحمد
در ابتدای شروع هفته دولت فرصت را مغتنم شمرده و مجدداً از آحاد مردم استان که در استقبال از رئیس جمهور محترم و هیئت همراه سنگ تمام گذاشته؛ تقدیر نموده....
کد خبر: ۲۸۲۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۴ 23 August 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،سید موسی خادمی ،استاندار ، با ارسال پیامی هفته دولت را تبریک گفت:
متن پیام دکتر خادمی استاندار کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته دولت
شهریور در تاریخ سراسر حماسه انقلاب اسلامی ایران یادآور لحظه های عروج خونین مردان استوار دولت و شهادت رئیس جمهور و نخست وزیر انقلابی و مکتبی جمهوری اسلامی است.
هفته دولت یادآور فداکاری های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزگار پرشور خدمتگزاری شهیدان بزرگ، رجایی و با هنر و قدردانی از نیروهای مخلص و فداکاری است که در راه خدا و برای ساختن ایران سربلند تلاش می کنند.
هفته مبارک دولت در واقع اقتدار و سرافرازی دولتمردانی است که با حمایت و پشتیبانی میلیون ها انسان عاشق و دلداده نظام به کرسی خدمت رسانی تکیه زده و هیچ مقصودی جز کسب رضای الهی و اجرای احکام الهی قانونی و ایجاد جامعه ای سراسر شور و نشاط و نیز خدمتی جز خدمت بی منت ندارند.
در ابتدای شروع هفته دولت فرصت را مغتنم شمرده و مجدداً از آحاد مردم استان که در استقبال از رئیس جمهور محترم و هیئت همراه سنگ تمام گذاشته؛ تقدیر نموده و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت این هفته را به مردم خونگرم استان، مدیران محترم و کارکنان خدوم دستگاه های اجرایی استان، تمامی خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی تبریک عرض نموده، امیدوارم با عنایت خداوند سبحان و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در جهت تحقق اهداف متعالی این نظام و دفاع از ارزشها و آرمان های انقلاب اسلامی و شهدای والامقام بیش از پیش موفق و مؤید باشید.
سید موسی خادمی ـ استاندار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار