سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده
حجت الاسلام سید محمود الهی نیا:خبرنگاران مشاورانی امینی هستدکه باید ازمشورت باانان سودبردوبه انان اعتماد کنیم
کد خبر: ۲۸۲۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶ 22 August 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد؛ سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در نشست خبری با اصحاب رسانه این قشررا تأثیرگذار در روند رو به رشد جامعه دانست و توسعه هرچه بهتر جامعه را مستلزم وجود خبرنگاران بیدار عنوان کرد و در این راستا گفت: خبرنگاران با یاداوری تلویحی خود که می شود آن را نقد نامید چاله چوله های موجود در حوزه های مختلف را نشانه میگیرند و این خود اگرب به درستی از آن بهره برداری شود بزرگترین کمک به مدیران و دستگاهای دولتی است تا نقایص را رفع نمایند و در این راستا به سهم خود توصیه میکنم مسئولان در این زمینه تعامل بیشتری با اصحاب رسانه داشته باشند و خود را به رسانه ها نزدیک و نقدهای انان را مشاوره در راستای حل مشکلات بدانند.

ایشان افزود: خبرنگاری ذات،هنر،و مسیرحرکتش دیدن عیوب،به تصویر کشیدن مشکلات است و صد البته مسیرحرکت خبرنگار باید بدور از در نظر گرفتن گرایشات سیاسی و دیگر سلیقه ها باشد و خوشبختانه خبرنگاران شهرستان لنده هم به ضعف ها از دریچه نقد وارد میشوند و هم خدمات نظام را منصفانه انعکاس میدهند که هر دو عمل مستلزم هم دیگر خواهند بود.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی در توصیه ای به خبرنگاران شهرستان گفت :حقوق حقه مردم را هرگز نادیده نگیرید و مبادا معاشرت و ارتباط با نهادها و سازمان ها خدای ناکرده باعث شود که دست از یاداوری مشکلات برداشته شود هر چند عملکرد اصحاب رسانه شهرستان در حد ایده آل است و تا به امروز به موقع نکات ریز و درشت یاداوری شده اند.

سرپرست تبلیغات اسلامی لنده گفت: از دریچه فرهنگ اگر به تشریح عملکرد خبرنگاران شهرستان بنگریم کارنامه درخشانی این عزیزان دارند که نشان میدهد خبرنگاران به مقوله مباحث فرهنگی اهمیت ویژه ای می دهند و امار و ارقام خبرهای منتشر شده ازسوی خبرگزاریهای فعال شهرستان گواه این حقیقت است .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد:مباحث فرهنگی گاهی اوقات مظلوم واقع میشود چرا که گاها شاهد آن هستیم مقوله فرهنگ و مباحث فرهنگی در بعضی نهادهاجدی گرفته نمی شوند.

حجت السلام الهی نیا افزود : از دیدگاه من خبرنگاران مشاوران امینی هستند که باید از مشورت و نزدیکی با انان سود برده شود و اعتماد به آنان باعث رشد و شکوفایی می شود.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی عملکرد این حوزه در شهرستان را قابل تحسین دانست و گفت : آمار و ارقام و مستندسازی خود گواه بر فعالیت چشمگیر متولی امورات فرهنگی شهرستان است که در این راستا از ابتدای سال 95 تاکنون بیش از 409 خبر از عملکرد و فعالیت های این اداره تهیه و درپایگاه اطلاع رسانی این سازمان نشرداده شده است.
حجت السلام الهی نیا افزود : حجم فعالیتهای انجام شده ازسوی اداره تبلیغات اسلامی باعث گردید تا این اداره رتبه برتر استانی را کسب نماید و لازم می دانم از این فرصت استفاده نمایم و از زحمت کشان عرصه فرهنگ شهرستان تقدیر و تشکر نمایم.

درپایان این نشست ازسوی اداره تبلیغات اسلامی از خبرنگاران شهرستان تجلیل به عمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار