تابناک کهگیلویه و بویراحمد
یادواره 137 شهید و شهدای گمنام شهرستان چرام با حضور سید ناصر حسینی نویسنده کتاب "پایی که جا ماند"و مسئولین شهرستانی و استانی در بوستان شهدای گمنام این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۲۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۴ 22 August 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،یادواره 137 شهید و شهدای گمنام شهرستان چرام با حضور سید ناصر حسینی نویسنده کتاب "پایی که جا ماند"و مسئولین شهرستانی و استانی در بوستان شهدای گمنام این شهر برگزار شد.
در بخشی از این مراسم پیام استاندار کهگیلویه و بویراحمد توسط محمود داربام ، سرپرست روابط عمومی و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری ، قرائت شد.
پیام استاندار به یادواره 137 شهید و شهدای گمنام شهرستان چرام + گزارش تصویری 
متن پیام دکتر خادمی استاندار کهگیلویه و بویر احمد در گرامیداشت یادواره شهدای شهرستان چرام
بسمه تعالی
«ولا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیاء عندربهم یرزقون»
شهادت که برای مسلمانان معاصر، مخصوصاً در ایران، فرهنگی دست نیافتنی بود، با پیروزی انقلاب اسلامی، در جامعه جریان یافت و رفتار، گفتار و حتی نوشتار جوانان را در قالب وصیت نامه های خواندنی، منبعث از آرمان های معصومین (ع) و با شقایق های سرخ، گلزارهای فراوانی را در هر شهر و روستا به بار آورد.
برگزاری یادواره ها نباید تنها به جلسات احساسی محض بگذرد بلکه باید به عمق مفهوم شهید و شهادت نیز پی برد و بیان و عمل به وصیت نامه شهدا یک دستور العمل معنوی برای عمق بخشی به این یادواره هاست و این یادواره شهدا فرصتی است مغتنم برای تجدید پیمان با آرمان های شهیدان سرافراز، امام شهیدان و ادای احترام به ارواح مقدس همه آنان، بر این اساس برخود لازم می دانم ضمن تجدید پیمان و عهد با رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) تأکید نموده و مراتب تقدیر ویژه خود را به نمایندگی از دولت به خانواده معظم 10 سردار و 137 شهید شهرستان چرام تقدیم نمایم همچنین از آنانی که با زحمت بی شائبه خود، مراسم با شکوه تجلیل و یادواره شهدا را مهیا نموده اند سپاسگزاری می نمایم.

سيد موسي خادمي
استاندار
گزارش تصویری



اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
عالی بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار