خیرین از گذشته های دور در انجام کارهای خیر در زمینه سلامت و درمان حضور فعال داشته اند و امروزه هم خیرین سرآمد فعالیت در عرصه های بهداشتی و درمانی هستند.
کد خبر: ۲۸۱۹۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸ 21 August 2016
در جلسه تجلیل از خیرین شهرستان ماهشهر با حضور دکتر نوذر درستان مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در امور مشارکت های اجتماعی، سازمان های مردم نهاد و خیریه های حوزه سلامت، دکتر قمر فرماندار ماهشهر، دکتر علیرضا قدری مدیر شبکه بهداشت و درمان و جمعی از مسئولین در سالن کنفرانس فرمانداری شهرستان ماهشهر برگزار شد.
 وی خاطر نشان کرد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت با تعیین قائم مقام در حوزه مشارکت های مردمی در حوزه سلامت، فصل نوینی را درخصوص خیرین سلامت در کشور آغاز کرده است که این اقدام تاکنون آثار و انعکاس خوبی را در جامعه از خود بر جا گذاشته است.
 
درستان با بیان اینکه در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دفتر خیرین فعال شده و تعداد زیادی خیر در استان خوزستان نیز شناسایی و جذب شده اند، ابراز امیدواری کرد تا در سال جاری کلنگ احداث بیمارستان راه زینب (س) شهر بندر امام خمینی (ره) که زمین محل احداث آن توسط یک خیر اهداء شده، به زمین زده شود.
 
مشاور رئیس دانشگاه در امور مشارکتهای اجتماعی، سازمانهای مردم نهاد و خیریه های حوزه سلامت در پایان تصریح کرد: معرفی نیازهای حوزه سلامت به خیرین سلامت به مشارکت بیشتر این عزیزان به حوزه سلامت ختم می گردد، بنابراین باید با ایجاد ارتباط دو سویه با خیرین این نیازها به آنان انتقال داده شود.
برچسب ها: خیرین ، سلامت ، درمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار