زمانبندي همايش خوزستان و دولت يازدهم در چهار روز با محورهاي برجام، محيط زيست، طرح تحول نظام سلامت و طرح ٥٥٠ هزار هكتاري مشخص شد.
کد خبر: ۲۸۱۹۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵ 21 August 2016
 اين همايش در چهار روز چهارشنبه سوم شهريور، شنبه ششم شهريور، يكشنبه هفتم شهريور و دوشنبه هشتم شهريور برگزار مي شود.
در نخستين روز همايش خوزستان و دولت يازدهم كه با موضوع طرح ٥٥٠ هزار هكتاري خواهد بود، از اهميت و گستره اجراي اين طرح، فوايد و منافع آن در استان، تاثيرات آن در كشاورزي و توليدات استان بيان مي شود.
همچنين انتقادات و پرسش و پاسخ پيرامون طرح ٥٥٠ هزار هكتاري انجام مي شود كه با حضور كارشناسان و مسئولان استاني و ملي پاسخ داده مي شود.
در دومين روز همايش خوزستان و دولت يازدهم كه با محوريت طرح تحول نظام سلامت است، كارشناسان مربوطه در خصوص اجراي اين طرح در استان خوزستان صحبت مي كنند.
مهمان دومين روز همايش دكتر ايرج حريرچي، قائم مقام وزير بهداشت است كه پيرامون طرح تحول نظام سلامت توضيحاتي خواهد داد.
در اين روز همچنين رئيس دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز و معاونان اين دانشگاه ضمن معرفي طرح، اقدامات و عملكردهاي اين دستگاه در دولت يازدهم و به ويژه طرح تحول نظام سلامت در بخش هاي درمان و بهداشت مي پردازند.
انتقادات و پرسش هاي حاضران در همايش نيز توسط مسئولان و كارشناسان مربوطه پاسخ داده مي شود.
سومين روز همايش خوزستان و دولت يازدهم با موضوع محيط زيست در روز يكشنبه برگزار مي شود كه مهمان ويژه اين روز محمد درويش، مديركل آموزش و مشاركت هاي مردمي سازمان حفاظت محيط زيست خواهد بود.
در اين روز دستاورهاي دولت يازدهم در حوزه محيط زيست با توجه به اقدامات گسترده اي كه اين دولت در حوزه محيط زيست داشته است، بررسي و نقد خواهد شد.
همچنين پرسش هاي حاضران در همايش توسط كارشناسان و مسئولان مربوطه پاسخ داده مي شود.
چهارمين ين روز اين همايش در روز دوشنبه با محوريت تفاهمنامه برجام و موفقيت هاي حاصل از آن و تاثيرات آن بر اقتصاد و فروش نفت خواهد بود.
بيژن نامدار زنگنه، وزير نفت در اين همايش حول تاثيرات برجام بر توليد و فروش نفت و دستاوردهاي وزارت نفت در دولت يازدهم صحبت مي كند.
همچنين پيرامون تفاهم نامه برجام و ساير تاثيرات آن بر رشد اقتصادي و كاهش تورم در دولت يازدهم صحبت خواهد شد.
همايش چهار روزه خوزستان و دولت يازدهم صبح در تالار مهتاب اهواز برگزار مي شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار