«محمد حسین کنعانی زادگان» که «علیرضا منصوریان» سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران او را «فوق ستاره » معرفی کرد به دلیل مصدومیت شش ماه از میادین فوتبال دور شد.
کد خبر: ۲۸۱۸۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ 21 August 2016
پزشک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: محمد حسین کنعانی زادگان به دلیل انجام عمل جراحی در ناحیه رباط صلیبی و منیسک حدود شش ماه از میادین فوتبال دور است، اما «روزبه چشمی» دیگر بازیکن مصدوم این تیم با انجام تمرینات پرفشار زودتر از انتظار به تمرین بازمی گردد.

به گزارش اعتدال به نقل از پایگاه اطلاع رسانی باشگاه استقلال، «امین نوروزی» افزود: امیدوارم کنعانی زادگان از فردا درمان بازتوانی خود را آغاز کند و با توجه به اینکه جراحی از ناحیه رباط صلیبی و منیسک بوده است، کنعانی زادگان شش ماه از میادین دور است.

مدافع استقلال تهران که با سر و صدای زیاد در لیگ شانزدهم فوتبال به این تیم پیوست، در دیداردوم آبی پوشان مقابل استقلال خوزستان مصدوم شد.

وی در تشریح آخرین وضعیت روزبه چشمی گفت: حدود چهار ماه و نیم از جراحی بسیار سنگین وی در سه ناحیه از زانو گذشته است و او اکنون به شرایط تمرین با وزنه رسیده است.

نوروزی افزود: اگر شرایط به همین منوال پیش رود و «چشمی» تمرینات سنگین و دویدن خود را زودتر شروع کند، می تواند زودتر از موعد در تمرینات تیم حاضر شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار