کد خبر: ۲۸۰۹۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۰ 20 August 2016
چرا استاندار در حضورمردم شریف گزارشی به رئیس جمهور ارائه نداد؟
موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در اجتماع عظیم مردم یاسوج در روز سفر استانی هیأت دولت به استان در سخنان بسیار کوتاهی در حضور شخص رئیس جمهور و بدون ارائه هر گونه گزارشی از عملکرد سه سال خود و مدیرانش در استان گفت : مطالبات مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در شورای اداری به اطلاع رئیس جمهور می رسد.
با این اوصاف طبق عرف و عادت این چنین برنامه های می بایست سخنرانی بالاترین مقام اجرائی استان در حضور رئیس جمهور بعنوان مقام اول اجرایی کشور ارائه گزارشی از خدمات و عملکرد مدیران استانی و بیان مشکلات و مطالبات مردم از رئیس جمهور است که این رویه بعلت های مشخص از طرف استاندار اعمال نشده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد باید پاسخ دهد علت این اقدام عجیب وی چه بوده است ؟ آیا اصولا حرفی در این خصوص برای گفتن نبود و نداشت یا بازی سیاسی و اختلافات با قاطبه نخبگان استان برای جلوگیری از برخی واکنش های احتمالی و اعتراضات مردمی در هنگام سخنرانی بوده است.
آیا وقت کافی برای ارائه گزارش نبوده که موسی خادمی چنین اقدامی ناپسند را مرتکب شده .
قانونأ در چنین برنامه های مهمی معمولا برنامه ریزی لازم برای ارائه گزارش کلی از وضعیت گذشته، حال و آینده استان باید دیده شود و دیده می شود .

در پایان اینکه جناب " موسی خادمی " باید علت گزارش ندادن در محضر مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را برای مردم مشخص کند و این حس که مردم محرم نیستند تداعی نشود.و تا چه زمانی میخواهد مشکلات و مصایب و اختلافات خود با قاطبه مردم را از دولت مخفی نگه دارد.
برگرفته از کانال تلگرامی دلنوشته های سیاسی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار