رئیس کمیته نظارت بر طرح‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه سد کوهبرد کهگیلویه به علت کمبود اعتبار تعطیل است.
کد خبر: ۲۸۰۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴ 19 August 2016
رئیس کمیته نظارت بر طرح‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه سد کوهبرد کهگیلویه به علت کمبود اعتبار تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سیاوش فرهادی ظهر امروز با اشاره به بازدید کمیته نظارت بر طرح‌های عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد از 38 پروژه شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و لنده، اظهار داشت: عمده این پروژه‌ها مربوط به راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن بودند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد 30 پروژه نقشه مصوب داشتند، افزود: همچنین عوامل فنی 35 پروژه فاقد کارت مهارت بوده و در 34 پروژه آزمایش کنترل کیفی در حد لزوم انجام می‌شود.

رئیس کمیته نظارت بر طرح‌های عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از پروژه‌های بازدید شده، 30 مورد کمبود اعتبار داشتند، تصریح کرد: 7 مورد از این پروژه‌ها فعال و 16 پروژه تعطیل بوده و 14 پروژه به بهره‌برداری رسیده بودند.

فرهادی بیان کرد: از 38 پروژه، 32 مورد کیفیت اجرایی آنها خوب ارزیابی شد و 6 پروژه کیفیت اجرایی متوسط داشتند و پروژه دارای کیفیت اجرایی ضعیف مشاهده نشد.

وی ابراز کرد: یکی از مهم‌ترین این پروژه‌ها، پروژه تعریض و بهسازی جاده دهدشت-سوق بود که به علت خاکبرداری و عدم نصب تابلو و علایم هشداردهنده سبب ایجاد نقاط حادثه‌خیز در شانه‌های مسیر شده است.

رئیس کمیته نظارت بر طرح‌های عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد کلینیک ویژه دهدشت را از دیگر پروژه‌های مورد بازرسی عنوان کرد و گفت: این پروژه از کیفیت اجرایی مطلوبی برخوردار بود.

فرهادی با بیان اینکه در این بازدیدها پروژه سد کوهبرد کهگیلویه نیز مورد بررسی قرار گرفت، ابراز کرد: این پروژه هم‌اکنون به دلیل کمبود اعتبار تعطیل است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار