نوبخت:البته خیلی تلاش داریم که دست به واردات برنج نزنیم؛ولی درصورت لزوم برای تنظیم بازار با رعایت حقوق کشاورزان به رعایت حقوق مصرف کنندگان نیز خواهیم پرداخت و با واردات کالاهای اساسی تنظیم بازار را به دست خواهیم گرفت.
کد خبر: ۲۸۰۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰ 19 August 2016
سخنگوی دولت:برنج های داخلی تا ماه آینده وارد بازار میشود که همین عرضه فراوان،قیمت برنج را دربازار تعدیل می کند.
محمدباقر نوبخت در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما با تاکید بر اینکه مهار قیمت کالاهای اساسی در جریان است، گفت: درخصوص برنج در حال برداشت این محصول هستیم و حداکثر تا ماه آینده برنج های داخلی وارد بازار خواهد شد و عرضه فراوان برنج از سوی برنجکاران قیمت را در بازار تعدیل خواهد کرد.

وی ادامه داد: البته خیلی تلاش داریم که دست به واردات برنج نزنیم؛ولی درصورت لزوم برای تنظیم بازار با رعایت حقوق کشاورزان به رعایت حقوق مصرف کنندگان نیز خواهیم پرداخت و با واردات کالاهای اساسی تنظیم بازار را به دست خواهیم گرفت.

وی همچنین با اشاره به اینکه خرید ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تن گندم با اعتبار ۱۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در دستور کار دولت است گفت: منابع دولت به صورت تدریجی در طول سال به دست می آید ولی مطالبات گندمکاران در همین چند ماه اول است بنابر این تلاش کردیم بخشی از مطالبات گندمکاران را از طریق خزانه عمومی پرداخت کنیم.
پرداخت مطالبات کشاورزان تا یکی، دو ماه آینده نوبخت تصریح کرد: بخش دیگری نیز از یک خط اعتباری که طبق قانون از بانک مرکزی گرفتیم به صورت کوتاه مدت از محل تسهیلات بانک مرکزی پرداخت خواهیم کرد تا به جای اینکه گندمکاران منتظر باشند ما به بانک ها بدهکار شویم و مطالبات آنها را پرداخت کنیم و تا پایان سال که پول های ما می رسد بدهی خود به بانک ها را پرداخت کنیم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
لطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
تا زمانی که واسطه ها وجودارند وهرکدام اعم از واسطه وحتی فروشنده جزء برای هرکیلو برنج به ترتیب 2000تومام سود می برند همین آش وکاسه خواهد بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
نه خير به واسطه ها ربطي نداره بلكه به ويژه خوارها ربط داره اگه دولت بخواد وبعضي از آقايون مايل باشند ميتونند قيمتها روحتي از قبل هم پايينتر بيارند .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار