معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اخبار مربوط به تغییر فرمانداران استان شایعه است.
کد خبر: ۲۸۰۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷ 18 August 2016
فتاح محمدی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه اکنون پس از سفر هیأت دولت آیا تصمیمی برای تغییر و جابجایی فرمانداران در مجموعه استانداری گرفته شده است اظهار داشت: هم اکنون تصمیمی برای تغییر فرمانداران در کهگیلویه و بویراحمد گرفته نشده و شنیده‌ها و گفته‌ها شایعه‌ای بیش نیست.
محمدی بیان کرد: در حال حاضر در مجموعه استانداری برنامه خاصی برای تغییر هیچکدام از فرمانداران نداریم.
وی با بیان اینکه تغییر فرمانداران و مدیران یک امر طبیعی و عادی محسوب می‌شود، گفت: در صورت نیاز بدون شک تغییر مدیریت‌ها با هدف خدمت‌رسانی انجام می‌شود اما در حال حاضر تصمیمی گرفته نشده است.
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود به زودی شما نیز در استان دیگری مشغول به کار می‌شوید عنوان کرد: رفتن من هم از استانداری کهگیلویه و بویراحمد شایعه است و آن را تکذیب می‌کنم.
محمدی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود فرماندار گچساران به زودی تغییر می‌کند، افزود: هیچ برنامه‌ای به منظور تغییر فرماندار گچساران نداریم و وی کماکان به کارش ادامه می‌هد.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص عملکرد فرماندار گچساران و این که آیا مجموعه استانداری از وی رضایت دارند، خاطرنشان کرد: رحیمی کارش را با تمام توان انجام داده و مجموعه استانداری و دولت تدبیر و امید از عملکرد ایشان رضایت کامل دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار