مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال گذشته 200 بیمار مبتلا به سرطان در استان جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۲۸۰۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲ 18 August 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سالار جوکار ظهر امروز در جمع خبرنگاران با نامطلوب ارزیابی کردن وضعیت بیماران سرطانی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر 500 پرونده سرطان در بیمارستان شهید رجایی یاسوج تشکیل شده، ضمن اینکه 200 بیمار سرطانی سال گذشته جان خود را از دست دادند.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری سومین همایش مجمع خیرین سلامت در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: تاکنون دو همایش مجمع خیرین سلامت در استان برگزار شده و سومین همایش این مجمع در تهران و با حضور خیرین بومی و غیر بومی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به فعالیت 250 سمن در استان بیان کرد: سمن‌ها مشارکت کمتری در حوزه سلامت دارند که در همین راستا باید زمینه حضور و مشارکت مردم در حوزه سلامت فراهم شود.
این مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود خواستار حمایت خیرین در تأمین هزینه‌های بیماران خاص در استان شد و افزود: تلاش مجمع خیرین سلامت استان تشکیل 9 انجمن به منظور حمایت از بیماران اوتیسم، آلزایمر، دیابت، تالاسمی، اهدای عضو، بیماران سوختگی، بیماران کلیوی، بیماران مبتلا به صرع و انجمن مبارزه با دخانیات است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار