سخنگوی شرکت قطارشهری مشهد نقش عملیات پروژه متروی این شهر در تخریب لوله آب بلوار طبرسی را تکذیب کرد و گفت: این حادثه هیچ ربطی به عملیات حفاری این شرکت ندارد.
کد خبر: ۲۷۹۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱ 17 August 2016
به گزارش تابناک رضوی، امیر حسینی با بیان این مطلب، اظهار کرد: شب گذشته خبری در فضای مجازی مبنی بر ترکیدگی شاه لوله آب در بلوار طبرسی در پی حفاری خط دوم قطارشهری منتشر شد که بلافاصله پس از انتشار این مطلب تیم کارشناسان قطارشهری برای بررسی به محل ارسال شدند .
وی با بیان اینکه عملیات حفاری این خط سال گذشته به پایان رسیده و هم اکنون عملیات ساخت ایستگاه ها در دست انجام است، اضافه کرد: پس از حضور در محل مشخص شد که این اتفاق هیچ ربطی به عملیات قطار شهری نداشته است.
حسینی ادامه داد : در زمان عملیات حفاری در ایستگاه طبرسی یک لوله آب به قطر 200 اینچ در مسیر حفاری و جزو معارضات بود که این لوله از زیر خاک به بیرون منتقل شده بود و قرار بود شرکت آب و فاضلاب مشهد نسبت به تغییر مسیر آن اقدام کند .
وی افزود : به دلیل پوسیدگی لوله مذکور شب گذشته از ناحیه سرفصلها آب بیرون زده بود و همین امر منجر به قطعی آب ساکنان محل از ساعت 21 تا حوالی ساعت 24 شده بود.
محمد محمدزاده مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مشهد نیز در پی تماس خبرنگار ایرنا گفت: انتشار اطلاعات دقیق و تکمیلی در خصوص این موضوع تا ظهر امروز به طول می انجامد.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار