کد خبر: ۲۷۷۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳ 14 August 2016


مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز از احداث تصفیه‌خانه شهرک‌ صنعتی کوثر در اشتهارد خبر داد.

جهانگیر شاهمرادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج در مورد احداث تصفیه‌خانه در شهرک‌های صنعتی اظهار داشت: یکی از سیاست‌های شهرک‌های صنعتی این است که پساب فاضلاب شهرک‌های صنعتی تصفیه شود تا به محیط زیست آسیبی نرسد. در فاز اول ناحیه صنعتی کوثر که 50 هکتار بوده، 2 مدل برای تصفیه خانه طراحی شده است.

وی با اشاره به اینکه مدل اول 200 متر مکعب است و مبلغ پیمان آن هم یک‌میلیارد و 900 میلیون تومان است، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده و سرعت کار، پروژه انشاءالله تا بهمن ماه تکمیل و تحویل گرفته می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز با بیان اینکه یک مدل دیگر هم در نظر گرفته شده که آن هم فاز اولش 200 متر مکعب است که طبیعتاً این 400 متر مکعب هنوز برای شهرک کفایت نمی‌کند، ادامه داد: نکته‌ای که حائز اهمیت بوده این است که سیستم به‌گونه‌ای طراحی شده که بتوانیم پساب را تصفیه کنیم و نهایتاً از پساب خود شهرک برای آبیاری فضای سبز و غیره استفاده کنیم.

شاهمرادی با اشاره به اینکه در کنار مجموعه شهرک‌های صنعتی نیاز به خدمات پشتیبانی هم داریم، افزود: 10 مجموعه کارگاهی هم در کنار این مجموعه طراحی شده بود که آماده بهره‌برداری شدند.

وی خاطرنشان کرد: به‌زودی عملیات واگذاری آنها شروع می‌شود و درصدی از وجه آن به صورت نقد و مابقی به صورت اقساط دوساله از متقاضیان دریافت می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار