رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین بر تأمین بذر باکیفیت و همچنین توزیع به موقع آن در بین کشاورزان تأکید کرد.
کد خبر: ۲۷۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱ 11 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، جلسه بررسی مسائل و مشکلات تولید بذر ظهر امروز با حضور ناطق معین‌الدین رئیس سازمان تعاون روستایی استان، سیمیاری معاون اداری مالی سازمان تعاون روستایی استان، قاضی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان قزوین، آرمیده رئیس اداره تعاون روستایی بویین‌زهرا و جمعی از کارشناسان و مدیران عامل اتحادیه تعاونی روستایی و تعاونی تولید استان در سالن جلسات سازمان برگزار شد.

معین‌الدین در این جلسه با تاکید بر تأمین بذر باکیفیت و همچنین توزیع به موقع آن بیان کرد: بذر مرغوب و مناسب در ارتقای عملکرد محصولات کشاورزی نقش و تأثیر به‌سزایی دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: بذر نامرغوب به یکباره موجب افت تناژ در برداشت از مزارع می‌شود و کشاورزان را با زیان‌های جبران ناپذیری مواجه می‌کند.

وی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی دارای ماهیت درون‌زایی و برون‌گرایی است و پایه و اساس آن بر اقتصاد مولد استوار است و تنها با افزایش تولید کمی و کیفی محصولات کشاورزی اقتصاد مقاومتی محقق می‌شود.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به اینکه در شبکه توزیع بذر به دنبال خدمت به کشاورز هستیم بر همکاری، تعامل و یکپارچگی بین عوامل تامین و توزیع بذر تاکید کرد.

در این جلسه مباحثی حول محور تامین بذر گندم در سال جاری، راه‌های ارتقای کیفیت و کمیت بذر در سطح استان مطرح شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار