یک شبکه خبری مدعی شد
استان کهگیلویه و بویراحمد دارای مردمانی خونگرم و مهمان نواز می باشد به گونه ای که در سراسر ایران زبانزد خاص و عام هستند.
کد خبر: ۲۷۵۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸ 09 August 2016
کاروان تدبیر و امید سفر خود را به استان کهگیلویه و بویراحمد در هفته آینده صورت خواهد داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، بنابر شواهد و قرائن و جنب و جوش مسئولین استانی در این روزها بسیار قریب الوقوع به نظر می رسید و حتی برخی خبرها از اعلام رسمی زمان این سفر در سیمای دنا ظرف امشب یا فردا شب توسط استاندار حکایت دارد.
اما لحظاتی پیش شبکه خبری ،خبر روز در این خصوص نوشت:هیات دولت در یکی دیگر از سفرهای استانی خود به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند.
 هیات دولت در یکی دیگر از سفرهای استانی خود این بار مهمان مردم شهید پرور،خونگرم و ولایت مدار استان کهگیلویه و بویراحمد خواهند شد.
استان کهگیلویه و بویراحمد دارای مردمانی خونگرم و مهمان نواز می باشد به گونه ای که در سراسر ایران زبانزد خاص و عام هستند.
اگر چه انتقادها و گلایه هایی به هیات دولت وارد است اما چند نکته اساسی می تواند از شدت این انتقادها بکاهد.
۱ _ رشد و ارتقاء نیروی انسانی از فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد در دولت تدبیر و امید با دیگر دولت ها قابل مقایسه نیست و بسیاری از فرزندان این استان به جایگاه های بلند پایه در مناصب ملی ارتقاء پیدا کردند.
۲ _ نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به مدیران اخلاق مدار و فعال کهگیلویه و بویراحمدی در جایگاه های ملی به اندازه ای بود که بسیاری از سایت های پر بازدید و با رنکینگ بالا تاب این توجه ویژه را بر نتابیدند و در اقدامی عجولانه و بدور از تدبیر اقدام به تخریب مدیران ملی کهگیلویه و بویراحدی نمودند و البته در این بین برخی از سایت های خبری محلی در راستای تخریب این مدیران دست کمی از سایت های ملی نداشتند.
۳_حضرت علی (ع) :الفرصه تمر مر الصحاب فانتهزوا فرص الخیر; فرصتها همچون عبور ابرها می گذرد، بنابراین فرصتهای نیک را غنیمت بشمارید . » (نهج البلاغه، حکمت ۲۱
 اکنون با استناد و عنایت بر فرمایش و سخن گرانبهای مولای متقیان حضرت علی (ع)،از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد انتظار می رود از فرصت پیش آمده نهایت بهره و استفاده را داشته باشند و چونان دولت های گذشته میزبان خوبی باشند و مهمان نوازی شان را به رخ دولت و دولتمردان بکشانند.
هیات دولت یکشنبه به استان کهگیلیویه و بویراحمد سفر خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
صابر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
سلام
اینجانب دانشجوی دکترای ....... از دانشگاه تهران هستم مردم محترم استان این قدر ساده نباشید وبا یک حرکت ساده دست از همه چیز بشویید. اقای روحانی اگر قرار بود به فکر مردم استالن باشد سه سال اول ریاست جمهوری به این دیار سفر می کرد.نه الان که با وعده نماینده کودن یاسوج تشریف اوردن یاسوج.
ساده نباشید
مهندس مکی زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
اصلاطلبان کهکلیویه بزرگ باتمام وجود‌ ازروحانی عزیز استقبال می کنند
هم استانی
|
United States
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
به نظر شما میخواد بیاد چکار؟
بیاد به جای کارای خودش دولت قبلی را تخریب کند؟
ای کاش نیاید به استان ما
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار