احمد رمضانپور نرگسی به تابناک گفت ؛
تابناک / استیضاح شهردار رشت در یک‌صد و پنجاه و یکمین جلسه شورای شهر با ۶ امضاء اعلام وصول شد و همچنین مقرر شد جلسه بررسی استیضاح شهردار ساعت ۱۰ صبح پنج‌شنبه، ۱۵ مرداد برگزار شود.
کد خبر: ۲۷۱۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸ 03 August 2016
تابناک / استیضاح شهردار رشت در یک‌صد و پنجاه و یکمین جلسه شورای شهر با ۶ امضاء اعلام وصول شد و همچنین مقرر شد جلسه بررسی استیضاح شهردار ساعت ۱۰ صبح پنج‌شنبه، ۱۵ مرداد برگزار شود.

به گزارش تابناک گیلان، نماینده ادوار مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت و گویی با تابناک به اتفاقات اخیر شورا و شهرداری رشت واکنش نشان داد.







احمد رمضانپور نرگسی در خصوص استیضاح شهردار رشت اظهار کرد: مقطع کنونی ، زمان مناسبی برای برکناری ثابت قدم و یا هر شهردار دیگری نیست چراکه تا 29 اردیبهشت 96 چیزی نمانده و چه کسی می تواند در 8 ماه مانده به انتخابات شوراهای شهر می تواند معجزه کند؟

نماینده پنجم مردم رشت تصریح کرد: ثابت قدم پروژه های بزرگی را شروع کرده و در اثنای انجام آن است و کیسه شهرداری هم خالی است و شهردار در حال حاضر با روابط و حجم کاری خوبی که دارد مشغول تلاش و فعالیت است.

وی افزود: استیضاح ثابت قدم را کاملا سیاسی می دانم و معتقدم این عمل یا برای مطالبات برخی صورت گرفته و یا اینکه از روی اخلاص ؛ و من معتقدم مورد اول به واقعیت نزدیک تر است و من اخلاصی در این استیضاح نمی بینم.

نماینده پنجم مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این چه معنی دارد که هرهفته به دنبال سوال و جواب و کشاندن شهردار تا مرز استیضاح هستیم.

رمضانپور گفت: در برخی از شهرهای بزرگ ، شهرداران با قدمت 8 تا 15 سال مدیریت مشغول فعالیت هستند اما در گیلان و شهر رشت هر 8 ماه تا یک سال ، شهردار عوض می کنیم.

رمضانپور خطاب به اعضای شورای شهر رشت اظهار داشت: دوستان ما کمی تحمل خود را بیشتر کنند و با دید بهتری نسبت به مسائل نگاه داشته باشند و بررسی کنند که این استیضاح در زمان حاضر به نفع چه کسی است و معتقدم که اگر استیضاح عملی شود و ثابت قدم را برکنار کنند ، مردم در انتخابات آینده شورای شهر را تنبیه خواهند کرد.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار