امام جمعه پاتاوه در یادواره شهدای سادات محمودی با اشاره به اظهارات اخیر وزیر ارشاد در خصوص منطقه بهمئی گفت: وزیر ارشاد تا دیر نشده از مردم بهمئی عذرخواهی کند.
کد خبر: ۲۶۸۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲ 30 July 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از پاتاوه، عصر امروز یادواره 14 شهید منطقه سادات محمودی روستاهای بنستان، بیژگن و لما در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در مسجد بنستان شهرستان دنا برگزار شد.

در این مراسم که جمع کثیری از خانواده‌های شهدا و ایثارگران حضور داشتند، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نورالله افشار امام جمعه شهر پاتاوه با بیان اینکه ایران اسلامی به برکت ایثار رزمندگان و شهداء در اوج آمادگی است، اظهار کرد: هر چه بزرگی و قدرت داریم به برکت جانفشانی شهدا و حضور ایثارگران در صحنه است.

وی گفت: دشمن قدرت تهدید ما را ندارد چرا که در هشت سال دفاع مقدس قدرت واقعی خود را به رخ استکبار کشیدیم.

امام جمعه پاتاوه در ادامه با اشاره به اظهارات وزیر فرهنگ نسبت به شهرستان بهمئی گفت: توهینی آشکار به شهرستان بهمئی شد.

وی افزود: بر اساس آموزه‌های قرآن و روایات، بزرگی به تقوا و شرافت انسان است.

افشار گفت: مردم غیور بهمئی از دوستداران و ارادتمندان انقلاب اسلامی هستند که شهدای عزیزی را تقدیم انقلاب کردند و رتبه اول ایثارگری در استان را دارند.

وی خطاب به وزیر ارشاد گفت: اگر از سخن امام جمعه محترم بهمئی دلخور شدید حق توهین به مردم استان ما و مردم غیور بهمئی را نداشتید.

امام جمعه پاتاوه خاطرنشان کرد: رشادت و روحیه شهادت‌طلبی همین مردم در مقابل طاغوت و آمریکا بوده که شما را به وزارت رسانده و تا دیر نشده از این مردم عذرخواهی کنید.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص سخنان وزیر ارشاد اینجا را مطالعه کنید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار