مدیر کل کمیته امداد استان خبر داد
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان از مشغول به کار شدن 228 نفر از مددجویان کمیته امداد از طریق مراکز کاریابی در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۲۶۸۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵ 30 July 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد، فرید محبی در نشست با پرسنل حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان، با بیان اینکه حوزه اشتغال یکی از ارکان اصلی کمیته امداد است، گفت: توانمندسازی خانواده های تحت حمایت از طریق فراهم نمودن زمینه ی اشتغال مددجویان در بخش های دولتی و خصوصی از مهمترین برنامه های کمیته امداد است.
وی کاریابی برای مددجویان و فرزندان مددجو را یکی از برنامه های حوزه اشتغال کمیته امداد برشمرد و اظهار کرد: در سال گذشته 228 نفر از مددجویان تحت حمایت از طریق مراکز کاریابی مشغول به کار شدند و 62 نفر از آنها خودکفا شدند.
محبی ضمن اشاره به پرداخت درصدی از حق بیمه سهم کارفرمایان در ازای بکارگماری مددجویان و فرزندان مددجو، تصریح کرد: در سال اول 100 درصد و در سال دوم 50 درصد سهم بیمه کارفرما را پرداخت می کنیم.
اشتغال 228 مددجو از طریق مراکز کاریابی 
وی با بیان اینکه از طریق آموزش و افزایش مهارت ها به دنبال استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در زمینه اشتغال هستیم، افزود: باید پیوندی بین آموزش های فنی و حرفه ای و مراکز کاریابی ایجاد کنیم و آموزش های ما باید بازارمحور باشد.
محبی در پایان تاکید کرد: هدف اصلی کمیته امداد ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان جهت توانمندسازی و خروج آنان از چرخه حمایتی این نهاد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار