برادر مرحوم علی خالدی تبار ملی‌پوش که هفته گذشته بر اثر سانحه تصادف جان خود را از دست داده بود، در مراسم استقبالی که در فلکه فرودگاه گچساران برای وی ترتیب داده شده بود از فوت برادر مطلع شد.
کد خبر: ۲۶۸۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰ 30 July 2016
به نقل از زاگرونا، حسین خالدی تبار دارنده مدال برنز واترپلوی ایران ساعاتی پیش در میان استقبالی سرد و دور از انتظار مسئولین شهرستان، وارد گچساران شد.

حسین خالدی تبار قهرمان تیم واترپلوی جوانان ایران شامگاه چهارشنبه با حزن و اندوه از دست دادن برادر خود، در میان جمعی کثیری از دوستان، پیشکسوتان ورزش شهرستان، خانواده‌ها و با کمال تعجب، غیبت تأمل‌برانگیز مسئولین شهرستانی در ورودی شهرستان گچساران مورد استقبال قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، فریدون عبدالخانی رئیس سازمان ورزش و جوانان، اسدپور رئیس شورای شهرستان گچساران، محمد حبیبی نژاد رئیس امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تنها شخصیت‌های مسئول شهرستانی بودند که از این ملی‌پوش کشور و افتخارآفرین استان کهگیلویه و بویراحمد استقبال نمودند.

مهدی فروزانی رئیس هیئت شنای شهرستان گچساران در حاشیه این استقبال سرد مسئولین شهرستان گچساران گفت: ما با دعوت از ۳۷ مقام شهرستانی برای استقبالی شایسته برنامه‌ریزی نموده بودیم که متأسفانه آن‌گونه که شاهد هستید فقط تعداد محدودی از این مسئولین در این استقبال حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، استقبال بی‌روح مسئولین شهرستانی و استانی از ملی‌پوش نوجوان کشورمان با گردن‌آویز برنز، چهره واقعی مسئولینی که شیپور حمایت و تشویق جوانان به ورزش، را فقط برای سلفی‌های رسانه‌ای به دست می‌گزند بیش‌ازپیش نمایان نمود.

چرا باید استقبال از ورزشکار نوجوان و ملی‌پوشی که افتخار کسب سهمیه آسیایی را برای کشورمان کسب نموده و نام گچساران را تا صباحی دیگر در مسابقات جهانی ۲۰۱۷ روسیه بر سر زبان‌ها خواهد انداخت این‌گونه غریبانه مورد استقبال قرار بگیرد؟

به امید روزی که استقبال از نخبگان را فقط در سیاسیون نظاره‌گر نباشیم، ورزش و ورزشکاران افتخارآفرین دیارمان را بیش از این‌قدر دان باشیم.

3000 - hosein (17)

3000 - hosein (19)

3000 - hosein (20)

3000 - hosein (2)


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار