تابناک کهگیلویه و بویرحمد
یکی از نکات عجیب این سرقت ها زمان انجام آنهاست به گونه ای که یکی از افرادی که منزلش مورد سرقت قرار گرفته به تابناک گفت:ساعت 23 و 30 دقیقه خانه را به همراه همسرم جهت قدم زدن ترک کردیم...
کد خبر: ۲۶۸۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴ 29 July 2016
مدتی پیش یکی از مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد در تماسی با مدیریت این سایت از سرقت منزلش در زمانی غیر متعارف برای سرقت در این منطقه خبر داد و علت اطلاع رسانی به این سایت را تعداد سرقت ها در زمان هایی که این سرقت ها انجام می گیرد عنوان کرد. این مخاطب در مراجعه به کلانتری متوجه می شود که تنها شهروندی نیست که به این شیوه منزل وی مورد سرقت قرار می گیرد .
پس از صحبت های این مخاطب خبرنگار تابناک با دادستان شهرستان تماس گرفته و از وی در این خصوص که برخی مخاطبان از زمان های سرقت منازل در شهری مثل چرام متعجب هستند پرسید که دادستان شهرستان چرام گفت: بله از نظر زمانی ،سرقت ها در این وقت های خاص کمی عجیب است هر چند سارقان معمولا در این زمینه وقت مشخصی نمی شناسند بلکه از موقعیت و غفلت صاحب خانه در عدم رعایت نکات ایمنی استفاده کرده و سرقت می نمایند و در ادامه هم نسبت به پیگیری موضوع در مراکز انتظامی تا دستگیری سارقان اطمینان داد.
در همان موقع دادستان مولایی توصیه داشت که خانواده ها نسبت به رعایت نکات ایمنی در نگهداری از خانه و اموال خود دقت لازم را داشته باشند و بدانند که سارقان از عدم رعایت نکات ایمنی و غفلت افراد نهایت استفاده را می برند.
زمان سرقت ها
یکی از نکات عجیب این سرقت ها زمان انجام آنهاست به گونه ای که یکی از افرادی که منزلش مورد سرقت قرار گرفته به تابناک گفت:ساعت 23 و 30 دقیقه خانه را به همراه همسرم جهت قدم زدن ترک کردیم و پس از گذشت دو ساعت که به خانه برگشتیم دیدیم  از منزلمان سرقت شده و تعدادی از وسایل منزل به سرقت رفته است.
موارد دیگری هم که سرقت شده بود در بعد از ظهر وارد خانه ها شده و به راحتی وسایل منزل را سرقت نموده بودند .
مورد دیگر سرقت از منزل یکی از پرسنل نیروی انتظامی! بوده است که همه ی این موارد نشان می داد سارقان به راحتی از غفلت افراد سوء استفاده می کنند و به سرقت خود ادامه می دهند.
به دام افتادن سارقان
پس از گذشت چند هفته چند روز پیش خبرها در سطح شهر از به دام افتادن سارقان دست به دست شد اما جزئیات آن معلوم نبود تا اینکه سید محمد موسوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران به ارائه توضیحاتی در این خصوص پرداخت.
تسنیم از قول  فرمانده نیروی انتظامی شهرستان چرام نوشت: در این مدت 4 فقره سرقت از منازل شهر چرام به صورت مکرر انجام شد که نگرانی‌هایی برای شهروندان به وجود آمد.

موسوی بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در چرام، پلیس آگاهی اقدامات گسترده اطلاعاتی خود را برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار خود قرار داد و به صورت نامحسوس اقدامات لازم را برای دستگیری سارق یا سارقین انجام دادیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان چرام با اشاره به نحوه دستگیری سارق گفت: تیم نامحسوس، به یک دستگاه پراید در شهر چرام مشکوک شد که با انتقال وی به پلیس آگاهی و بازجویی از او، فرد موردنظر در ابتدا هرگونه سرقت را رد کرد.

موسوی افزود: با جستجوی مأموران در ماشین سارق، به یک فقره فیش آب یکی از خانه‌هایی که گزارش سرقت انجام شده بود و اتفاقا از همکاران انتظامی ما بود، راننده پراید به سرقت‌های انجام شده در شهر چرام اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی چرام گفت: سارق پرایدسوار در اعتراف خود گفت پس از شناسایی خانه‌هایی که در مسافرت به سر می‌بردند سرقت‌ها را در زمان مشخص و بین ساعت 2:30 تا 3:30 دقیقه ظهر و هنگامی که خیابان و کوچه‌ها خلوت بود انجام می‌دادم.

موسوی تصریح کرد: با اعتراف سارق، اموال منازل سرقت شده در منزل پدر خانم وی در یکی از روستاهای حومه دهدشت توسط مأموران نیروی انتظامی کشف شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
کار بجایی رسیده که تو در و دهات هم از خونه گلی ها دزدی میکنن
پاسخ ها
چیه مگه
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
مگه قبلا تو در و دهات فقط از خونه آجری ها دزدی میشد؟؟ :)
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار