در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد:
رئیس بهزیستی شهرستان لنده سهم خانوادهای دومعلولی ،تک معلولی و خانوادهای روستایی بی بضاعت شهرستان لنده را در نشست کارگروه مسکن روستایی که با حضورمهندس ربوبی دبیرستاد مسکن مددجویان بهزیستی و مهندس سهرابی مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور در یاسوج برگزار گردید اعلام کرد.
کد خبر: ۲۶۸۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵ 29 July 2016
نورعلی کاظمی رئیس بهزیستی لنده در گفتگو با خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویر احمد از مصوبات نشست کارگروه مسکن روستایی و اینکه این نشست چه دست اوردی برای شهرستان لنده داشت؟گفت: در نشست کارگروه روستایی مصوب گردید که کمک هزینه ساخت ۵۷ مورد مسکن برای خانوادهای دو معلولی و بالاتر شهرستان در دستور کار قرار گیرد که به تفکیک ۱۲خانواده دو معلولی در شهر ۴ خانواده دو معلولی در روستا و ۴۱ خانواده تک معلولی و بی بضاعت ،نیازمند روستایی مشمول این مصوبات میگردند.
41 مورد کمک هزینه ساخت مسکن در روستاها
کاظمی درهمین زمینه خاطرنشان کرد:۴۱مورد کمک هزینه ساخت مسکن در روستاها برای خانوادهای تک معلولی و بی بضاعت و ۴ خانواده دو معلولی در روستاها در نظر گرفته شده است که به ازای هر واحد مسکن برای این خانواده ها در روستا ها ۱۵ملیون تومان تسهیلات با نرخ ۵ درصد و مبلغ۱۰ملیون تومان کمک بلاعوض درنظر گرفته میشود.
۱۲مورد کمک هزینه ساخت مسکن شهری
ریس بهزیستی شهرستان لنده افزود : همچنین دراین نشست مصوب گردید برای خانوادهای دو معلول و بالاتر ۱۲مورد کمک هزینه ساخت مسکن شهری در دستور کار قرار گیرد که در این راستا نیز برای هر خانواده دو معلول و بالاتر ۳۲ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۱۵میلیون تومان تسهیلات با نرخ ۵ درصد در نظر گرفته میشود.
۵۷ موردکمک هزینه ساخت مسکن روستایی و شهری برای معلولان لنده ای
نورعلی کاظمی رئیس مهم ترین مرکز خدمات رسان به جامعه هدف شهرستان لنده در پایان یاداوری کرد: در مجموع خروجی این نشست برای شهرستان لنده کمک هزینه ۵۷ مورد ساخت مسکن روستایی و شهری بوده است که با ارائه کمک های بلاعوض در روستا ۱۰میلیون و در شهر ۳۲ میلیون تومانی، و با ارائه تسهیلات ارزان قیمت روستایی و شهری ۱۵میلیون تومان صورت میگیرد.
نورعلی کاظمی همچنین گفت:وظیفه سازمان بهزیستی خدمت و تسهیل زندگی روزمره برای جامعه هدف است و انشالله بتوانیم با ارائه تسهیلات گوشه ای از سختی های زندگی این عزیزان را کاهش دهیم و دراین راه سازمان بهزیستی از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار