کد خبر: ۲۶۸۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹ 29 July 2016
نشست هم اندیشی احداث مجتمع تجاری یاسوج برگزار شد.این مجتمع که قرار است ظرف ۱۵ روز آینده در خیابان فردوسی کلنگ زنی شود در زمین سازمان تامین اجتماعی و با سرمایه گذاری سازمان اقتصادی کوثر با آورده بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان با توجه به قول سرمایه گذار ظرف ۳ سال آینده به بهره برداری خواهد رسید که در این میان شهرداری یاسوج یکی از شرکا در این مجتمع خواهد بود و آورده شهرداری یاسوج برای این مجتمع ۸۰ درصد پروانه ساخت این مجتمع است.
به گفته نرگس نژاد ،نماینده سازمان اقتصادی کوثر در صورت بهره برداری از این مجتمع بالغ بر ۳هزار نفر اشتغال زایی ایجاد خواهد شد و دستگاههای خدمت رسان در این جلسه قول دادند در همه زمینه ها همکاری لازم را جهت احداث این مجتمع داشته باشند.
در حاشیه این نشست بین مدیران کل دو دستگاه استان کهگلویه و بویراحمد مشاجره لفظی شدیدی صورت گرفت.
به گزارش فصلی نو و از قرار معلوم اختلافات دو دستگاه سازمان تامین اجتماعی و اداره کل راه و شهرسازی به بحث بیمه تامین اجتماعی نیروهای شرکتی اداره کل راه و شهرسازی برمی گردد و طی چند مدت اخیر تامین اجتماعی مبادرت به برخورد با راه ،مسکن و شهرسازی نموده است.
در جلسه هم اندیشی مرکز تجاری یاسوج زمانی که نوبت به مدیرکل راه ،مسکن و شهرسازی رسید تا دیدگاههای خود را در ارتباط با این مجتمع اعلام کند ،فدایی بدون مقدمه و بی درنگ گفت : از آنجایی که این ملک متعلق به تامین اجتماعی است ما هم همانند خودشان عمل می کنیم و سنگ اندازی می کنیم.
مدیر کل تامین اجتماعی استان بیان کرد: متاسفم برای شما که اینطوری صحبت می کنید ،مگر من با شما غرض شخصی دارم.
فدایی گفت:شما در جواب مشکل نیروهای ما می گویید ما طبق قانون عمل می کنیم و ما هم می خواهیم با شما طبق قانون عمل می کنیم و این جای گله گذاری ندارد.
نورمحمدی که خود را آماده پاسخگویی به فدایی کرده بود با تذکر استاندار کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر حفظ آرامش جلسه از جواب دادن امتناع کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار