کد خبر: ۲۶۸۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶ 29 July 2016
فرماندار گچساران و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد که پیرامون یک موضوع کاری با هم تنش‌هایی داشتند، با وساطت معاونت امور اقتصادی استانداری و رئیس سازمان جهاد کشاورزی و دیگر مدیران این استان در حاشیه یک جلسه کاری آشتی کردند.

به گزارش ریواس جنوب، چندی پیش در نشستی با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی پیرامون رفع مشکلات سرمایه‌گذاران، قطع مکرر یک واحد تولیدی مورد اعتراض فرماندار گچساران قرار گرفت که وقتی داوود راهزادی علت آن را بدهی مالی اعلام کرد، او نپذیرفت و مدعی شد که برق این واحد عمدا” قطع می‌شود و شرکت توزیع نیروی برق در راه سرمایه‌گذاری کارشکنی می‌کند.

این بگو مگوها با تنش‌هایی همراه شد تا جایی که غلامرضا تاجگردون از مدیرعامل برق عذرخواهی کرد و رحیمی نیز با عصبانیت، از استعفای خود حرف زد.

با گذشت کمتر از سه روز از این درگیری لفظی، داوود راهزادی و رحیمی همدیگر را در آغوش گرفتند و با صلوات دیگر مدیران، به این کدورت‌ها پایان دادند.

در یکسال گذشته به ویژه چند ماه اخیر، جدیت بسیار زیادی در بین مدیران کهگیلویه و بویراحمدی در مسیر رفع مشکلات تولیدکنندگان و جامعه بیکار استان به وجود آمده که این جدیت‌ها، گاها به درگیری‌های لفظی و بگو مگوهایی هم منجر می‌شود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار