کد خبر: ۲۶۸۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶ 29 July 2016
،خبرهای دریافتی حاکی از آنست که شب گذشته پیامی بر روی گوشی برخی از مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد ظاهر می شود که در آن پیام از مدیران خواسته می شود صبح پنجشنبه هفتم مردادماه راس ساعت ۸ صبح در جلسه ای که در خصوص پروژههاي پشنهادي عمراني افتتاحي و كلنگ زني سفر رییس جمهور به رياست معاون امور عمراني تشکیل می شود حضور بهم رسانند.
به گزارش فصلی نو ،از آنجاییکه با تایید استاندار کهگیلویه و بویراحمد روزهای پنج شنبه ادارات و دستگاهای دولتی در استان تعطیل هستند ، آنسوتر با توجه به تعطیلی روز شنبه به مناسبت شهادت امام جعفر صادق بسیاری از مدیران در استان حضور نداشتند و یا اینکه قصد مسافرت داشتند به ناچارجهت حضور در جلسه اضطراری!!!! برنامه های روزهای تعطیل خود را منتفی می کنند و راس ساعت ۸ جلوی درب استانداری حاضر می شوند.
گزارش ها حاکی از آنست که مدیران دعوت شده به جلسه همزمان با حضور در جلوی درب استانداری با صحنه ای عجیب مواجه می شوند ،چرا که از ورود مدیران به محوطه استانداری جلوگیری می شود و به مدیران مربوطه فرمی تحویل داده می شود و تاکید می کنند این فرم را پر کنید و روز یک شنبه با بازگشایی ادارات تحویل دهید.
"متن پیام ارسالی به مدیران جهت شرکت در جلسه ”

مديران محترم ءشركت توزيع برقءراه و شهرسازيءبنياد مسكنءجهاد و كشاورزيءشهردار ياسوجءشركت گازءدانشگاه علوم پزشكيءءحوزه راهسازيءميراث فرهنگي تامين اجتماعي ورزش و جوانان شركت أب و فاضلاب آستان دانشگاه ياسوج شهرداري چرام شهرداري سي سخت شهرداري پاتاوه سلام عليكم.
احتراما در جلسه اي كه در روز پنجشنبه مؤرِّخ هفتم مرداد ماه راس ساعت ٨ صبح در خصوص پروژههاي پشنهادي عمراني افتتاحي و كلنگ زني در سفر رياست محترم جمهور به رياست معاون محترم أمور عمراني تشكيل مي گردد لذا شخصا راس ساعت مقرر در سالن شماره يك حضور بهم رسانيد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار