حدود ۵۰ نفر از هواداران برای تماشای تلاش بازیکنان به کمپ مرحوم حجازی آمده بودند. بخشی از آنها با سر دادن شعارهایی عجیب به تشویق امین حاج محمدی پرداختند.
کد خبر: ۲۶۸۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰ 29 July 2016
آبی پوشان پایتخت امروز (پنجشنبه) یک جلسه تمرینی نسبتا پرفشار را پشت سر گذاشتند.

به گزارش تسنیم، این تمرین از ساعت ۱۸:۳۰ در کمپ مرحوم ناصر حجازی آغاز شد. در ابتدا، علیرضا منصوریان در سالن کنفرانس مجموعه، به همراه بازیکنان بار دیگر فیلم بازی با نفت تهران را بررسی کردند. در حین نمایش فیلم، سرمربی جوان آبی پوشان با شور و هیجان خاصی، تمام نقاط ضعف و قوت بازیکنانش را به آنها گوشزد می کرد.

* پس از اتمام جلسه آنالیز، آبی پوشان وارد زمین چمن شدند. محسن کریمی و سیدمجید حسینی دو بازیکن مصدوم تیم، در تمرین غایب بودند.

* حضور پدر علیرضا منصوریان نیز از نکات قابل توجه تمرین بود. پدر سرمربی استقلال در کنار منصور پورحیدری، سرپرست تیم مشغول تماشای تمرین شد.

* حدود ۵۰ نفر از هواداران برای تماشای تلاش بازیکنان به کمپ مرحوم حجازی آمده بودند. بخشی از آنها با سر دادن شعارهایی عجیب به تشویق امین حاج محمدی پرداختند تا بابت حواشی اخیر بر سر شایعه درگیری این بازیکن با جانباز پرسپولیسی پس از پایان بازی با نفت تهران را از او دلجویی کنند.

البته این شعارها به قدری تند و زننده بود که بخش دیگری از تماشاگران تمرین به سراغ شعاردهندگان رفتند و از آنها خواستند به خاطر حضور چند هوادار نوجوان در محل تمرین، به این کار پایان دهند. همین موضوع نزدیک بود یک جنجال به وجود بیاورد، اما همه چیز ختم به خیر شد.

* در داخل زمین، بازیکنان زیر نظر استیو جونز آیتم های جدیدی برای گرم کردن داشتند و سپس فوتبال تحت ِفشار را زیر نظر محمد خرمگاه و علیرضا منصوریان انجام دادند. دو مربی جوان استقلال با هر ضربه ای که توسط بازیکنان به توپ زده می شد، نکاتی را به آنها متذکر می شدند تا ایرادات تمرینی آبی پوشان به حداقل برسد.

* تمرین در ساعت ۲۰ به اتمام رسید و بازیکنان راهی رختکن شدند.

گفتنی است استقلال یکشنبه شب در اهواز باید به مصاف استقلال خوزستان برود. این دیدار در چارچوب هفته دوم لیگ برتر و در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار