نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: شبکه‌های حمایتی برای فقرزدایی در گچساران ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۲۶۸۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲ 28 July 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم از گچساران، غلامرضا تاج‌گردون در جلسه ستاد تدوین برنامه‌های 4 ساله در حوزه فقرزدایی در گچساران که با حضور مدیران کل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‌ای که برای توسعه شهرستان در یک دوره 4 ساله ترسیم شده تعارضی با برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی ندارد.

وی با اشاره به وجود فقر و آسیب‌های اجتماعی در گچساران، عنوان کرد: برای برطرف شدن مشکلات من به تنهایی نمی‌توانم کاری کنم و همه باید همکاری و تلاش کنیم تا مشکلات برطرف و یا کاهش یابد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای توسعه شهرمان برنامه‌ای 4 ساله در بخش‌های تولید، اشتغال، فرهنگ، هنر، صنعت، کشاورزی و.... پیشنهاد و تدوین شده است.

تاج‌گردون افزود: یکی از بخش‌های این برنامه 4 ساله فقرزدایی در شهرستان گچساران بوده که ضروری بوده همه برای فقرزدایی در این شهرستان تلاش و همکاری کنیم.

وی با تأکید بر اینکه اگر کارها را ساماندهی کنیم به طور قطع نتایج بهتری می‌گیریم و خدمات بهتری می‌توانیم به مردم ارائه دهیم، افزود: باید از ظرفیت‌های موجود استفاده بهتری داشته باشیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دو دستگاه حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی داریم که به دلیل کمبود امکانات توان‌شان برای پوشش فقر و آسیب‌های اجتماعی کم است.

تاج‌گردون بر لزوم برنامه‌ریزی برای رسیدگی به افراد آسیب‌پذیر و زنان آسیب‌پذیر در گچساران تأکید کرد و افزود: ضروری بوده که برای افرادی که گرفتار آسیب‌های اجتماعی شده برنامه‌ای مدون شود.

وی خاطرنشان کرد: در گچساران فقرا پراکنده بوده ولی عمده آن‌ها متمرکز بوده و در محلات سادات، رادک و لبنان ساکن بوده و همه ما باید برای ارائه خدمات به آن‌ها تلاش کنیم.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بر ایجاد و گسترش شبکه‌های حمایتی برای فقرزدایی در گچساران تأکید کرد و افزود: از ظرفیت خیران در این زمینه استفاده شود.

تاج‌گردون اظهار داشت: خانواده‌های آسیب‌پذیر در گچساران به ویژه در محلات پایین شهر حمایت می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار