کد خبر: ۲۶۷۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹ 28 July 2016
نماینده مردم گچساران در مجلس گفت: هرگونه اهمال ساکنان بافت فرسوده دوگنبدان در سال جاری در خصوص تشکیل پرونده برای تخریب و نوسازی منجر به از دست دادن تسهیلات می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز نشست بررسی و تصمیم‌گیری در زمینه بافت فرسوده شهر دوگنبدان به ریاست سید موسی خادمی استاندار و با حضور نماینده گچساران در مجلس شورای اسلامی و مسؤولان استانی برگزار شد.

در این نشست که فرماندار و شهردار گچساران نیز حضور داشتند غلامرضا تاجگردون نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در مورد شهری تصمیم گرفته می‌شود که 70 سال پیش بد ساخته شده بود.

تاجگردون بیان کرد: به همین منظور یک کار همزمان با مطالعات و اجرا در این شهر برای تخریب و نوسازی بافت فرسوده آغاز شده است.

نماینده مردم گچساران در مجلس گفت: خوشبختانه با همکاری مردم اقدامات خوبی انجام شده حتی تعدادی پروانه ساخت صادر شده است.

وی افزود: برخی نیز در کمتر از 8 ماه از برنامه‌ریزی‌‌ها به مرحله پی‌کنی رسیده است و مشوق‌های لازم در این خصوص در نظر گرفته شده است.

وی با قدردانی از همکاری مردم در بافت فرسوده گچساران گفت: از مردم می‌خواهم که این فرصت طلایی را از دست ندهند.

تاجگردون خاطرنشان کرد: اگر امسال مردم توانستند مجوزهای لازم را بگیرند تسهیلات در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود لذا نباید آن را به سال بعد موکول کنند، زیرا شاید در سال بعد اعتباری برای این کار در نظر گرفته نشود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار