بخشدار سرفاریاب گفت: وضعیت آب آشامیدنی سرفاریاب که داستانی تکرار شدنی و تمام نشدنی بوده، نگران‌کننده است و مدیران شرکت آب و فاضلاب شهری به وعده خود طبق مصوبات قبلی عمل نکرده‌اند.
کد خبر: ۲۶۷۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵ 27 July 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، غلامحسن آتش‌سودا ظهر امروز در نشست شورای اداری با اشاره به گزارش عملکردی از دولت در مدت تصدی خود در بخش سرفاریاب، افتتاح شهرداری سرفاریاب، خدمات‌رسانی بهتر به مردم، آسفالت جاده‌های روستایی و گازرسانی به روستاهای مختلف را از جمله این خدمات دانست.

بخشدار سرفاریاب با بیان اینکه تلاش دولت در این سه سال با توجه به شرایط بین‌المللی و منطقه‌ای چشمگیر بوده است، عنوان داشت: با اقداماتی که در این بخش کوچک صورت گرفته، می‌توان گفت تلاش دولتمردان قابل تحسین بوده که این خود مشتی نمونه خروار است.

وی افزود: کلنگ‌زنی راهداری در مسیر جاده سرفاریاب سادات که در زمستان مشکلات زیادی ایجاد می‌کرد نیز از جمله خدمات دولت در بخش سرفاریاب است که با افتتاح این ساختمان مردم حتی در زمستان دیگر مشکلاتی ندارند.

تکمیل برق‌رسانی به روستاهای بخش سرفاریاب، راه‌اندازی اتاق اصناف، پیگیری امور زیربنایی، افتتاح خانه‌های بهداشت، اختصاص و تجهیز درمانگاه‌های بخش سرفاریاب به تجهیزات از جمله آمبولانس از دیگر اقداماتی بود که بخشدار سرفاریاب به آن اشاره داشت.

وی در ادامه به مشکلات و عدم امکانات بخش سرفاریاب اشاره داشت و با بیان اینکه آنتن دهی اینترنت در سرفاریاب ضعیف است، گفت: وضعیت آب آشامیدنی سرفاریاب که داستانی تکرار شدنی و تمام نشدنی بوده، نگران‌کننده است و مدیران شرکت آب و فاضلاب شهری به وعده خود طبق مصوبات قبلی عمل نکرده‌اند.

آتش‌سودا با بیان اینکه روستاهای زیادی در این بخش فاقد آب آشامیدنی هستند، بر پیگیری طرح توسعه و ساخت امامزاده حمزه(ع)، ساخت مساجد و حسینیه در این بخش تأکید کرد و متذکر شد: گردش‌پذیر بودن این منطقه از جمله روستای شرابگروه، دلیاسیر، نهم، سادات امامزاده علی(ع) و پشته زیلایی، نیازمند توجه بیشتری از سوی مسؤولان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار