کد خبر: ۲۶۷۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴ 27 July 2016
فرماندۀ سپاه چهارم کرمانشاه ضمن تشکر و قدردانی از نخست وزیران سابق و کنونی عراق خاطر نشان کرد: آن ها قراردادی با ما دارند که بر اساس آن، تا سال 2016، هیچ فردی از سازمان نفاق را در کشور خود نگه نداشته و آن‌ها را اخراج کنند.

به گزارش انتخاب ؛ سردار "ناصر شعبانی" در مصاحبه با العالم اعلام کرد که جمهوری اسلامی ایران، فهرستی از 255 تن از اعضای گروهک تروریستی منافقین تهیه کرده است که شامل نام و مشخصات، سوابق جرم و اتهامات محکمه پسندی می شود که بر مبنای اعترافات و دیگر دلایل ارتکاب جرم و جنایت های تروریستی استوار است. این افراد، در فهرست افراد تحت پیگرد پلیس بین الملل، معروف به "wanted" قرار گرفته اند.

سردار شعبانی تاکید کرد که اکثر اعضای این فهرست، همچنان در عراق هستند و چون جایی برای رفتن ندارند، هنوز از این کشور خارج نشده اند.
کجا منافقین از خودشان متنفر شدند؟
شعبانی با اشاره به استفاده عربستان و بعضی از کشورهای منطقه از منافقین گفت: من اجازه می خواهم اعتراف دو نفر از فرماندهانشان را که به ما پناهنده شدند، بازگو کنم. من با دو نفر از آنها صحبت کردم و به آنها گفتم که کجا از خودتان بدتان آمد زیرا بلاخره شما به این ملت خیانت کرده اید و با کمال تعجب یکی از آنها گفت که سازمان آنها را در سال 1993 - 1994 به عنوان - به گفته خودش - نیروهای مزدور به کشور الجزایر فرستاد.

وی افزود: یادم می‌آید اخباری داشتیم که به یکباره اهالی روستایی در حاشیه شهر الجزیره پایتخت الجزایر همه کشته می شدند. این فرد به ما گفت که سازمان با سرویس آنها قرارداد بست و آنها را به عنوان آدمکش برد و به آنها گفتند که این قسمت از مردم بیماریهای مسری دارند و خطرناک هستند و بیماری دارند و شما آنها را بکشید، و آنها برای ماموریت به آنجا رفتند و هرکس را که الجزایری بود کشتند، ولی بعد فهمیدند که آنها مردم انقلابی و مخالف هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار