با مخاطبان
حدود یکماه از آغاز تحویل کارت خرید کالای ایرانی میگذرد اما هنوز ازخرید توسط فرهنگیان وفروش کالای ایرانی خبری نیست و بالطبع همچنان بازار کالای خانگی در رکود بسر می برد.
کد خبر: ۲۶۷۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳ 27 July 2016
تابناک کهگیلویه وبویراحمد،آنچه در زیر آورده شده است از سری یاد داشت های مخاطبان تابناک کهگیلویه وبویراحمد است که عینا درج می شود و تابناک کهگیلویه وبویراحمد آن را تایید یا تکذیب نمی نماید شما هم می توانید نظر خود را در خصوص این مطلب بیان کنید.
کارت کالای ایرانی بدون کالا


حدود یکماه از آغاز تحویل کارت خرید کالای ایرانی میگذرد اما هنوز ازخرید توسط فرهنگیان وفروش کالای ایرانی خبری نیست و بالطبع همچنان بازار کالای خانگی در رکود بسر می برد.، زیرا که بانک فقط کارتهای مذکور را تحویل فرهنگیان می دهد و دیگر هیچگونه اطلاعاتی درمورد روش خرید، نحوه ی خرید، نحوه پرداخت اقساط ونحوه تقسیم سود بانکی ، ندارد که ارائه دهد وهمچنین فروشندگان فقط یکدستگاه pos از بانک دریافت نموده اند ودیگر هیچ، لذا جادارد که همراه کارت های مذکور برشورهایی چاپ و تحویل بانک، فروشندگان و مصرف کنندگان گردد، تاضمن شفاف سازی درموردطرح مذکور، ازجزئیات طرح نیز مطلع باشند،و هرکس وظیفه خود را بدرستی و بخوبی انجام دهد.
نکته دیگر دارای اهمیت ، با وجودی که تاآخرین زمان مهلت خرید کمتر از بیست روز مانده است میتوان اظهار کرد که کارت های مذکور تقریبا بدون استفاده مانده اند و بی نصیب از گرد و خاک روزگار نمانده اند.
نکته حائز اهمیت دیگر این است که، وام کارت های مذکور بصورت مرابحه میباشند و سود دریافتی از همکاران فرهنگی نصیب چه کسانی غیر از بانک میشود؟ وایا هنگامی که طرحی قابلیت اجرایی پیدا میکند مسئولین باید نهایت سوء استفاده از طرح های مذکور راببرند
و مصرف کنندگان را تحت فشار مضاعف بگذارند.

یادداشت : حمید اکبری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار