معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مردم را به استقبال پرشور و گرم از مقام عالی دولت و هیأت همراه تشویق و ترغیب کنند.
کد خبر: ۲۶۷۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱ 27 July 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، فتاح محمدی در نشست هم اندیشی با مدیران شبکه‌های اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ابزارهای قدرت شامل قدرت نظامی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و رسانه‌ای بوده و هم‌اکنون نقش قدرت رسانه‌ای حتی در مواردی با سایر قدرت‌ها پیشی می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این استان در روند توسعه قرار دارد و فضای مجازی می‌تواند به ابرازی در راستای توسعه استان تبدیل شود، به سفر ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مردم را به استقبال پرشور و گرم از مقام عالی دولت و هیأت همراه تشویق و ترغیب کنند.

محمدی افزود: ترغیب مردم به استقبال از رئیس جمهور در دو بعد حفظ ارزش‌های عشیره‌ای و قومی در گرامی‌داشت میهمان، نشان دادن سطح فرهنگ و شأن فرهنگی و اجتماعی مردم و ارتقای آن در افکار عمومی و همچنین بیان مطالبات و خواسته‌های مردم به بهترین شیوه و زبان باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سفر ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد در دو بعد داخلی و خارجی رصد می‌شود و نشانگر نوع رضایت مندی به دولت و نظام است.

محمدی ابراز کرد: ظرفیت قدرت رسانه و حوزه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی فرصت بزرگی برای کشور و استان است و البته در حالی‌که نقاط قوت دارد نقاط ضعفی نیز دارد.

وی با تأکید بر استفاده از نقاط قوت و ظرفیت‌های فضای مجازی گفت: فضای مجازی هیجانات و فضای جامعه را مدیریت می‌کند و در این مورد حتی از ماهواره و اینترنت نیز گاهی پیشی می‌گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه می‌توان از فضای مجازی در راستای انسجام جامعه و رفع مسایل قومی و قبیله‌ای استفاده کرد، گفت: عملکرد فضای مجازی می‌بایست در راستای عملکرد اظهار نظر، نقد منصفانه و حمایت منطقی باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار